Monday, June 29, 2009

Priority~

dlm topik MHI pg td ada ckp pasal priority...
ally iskandar ada ckp

'sumber rezeki dlm hidup kita adalah dari bekerja, so kita kenalah bg PRIORITY dlm hidup ni kepada pekerjaan kita'

mmmm...mcm pedas je air yg aku minum smbil tgk tv td,mcm kena kat batang hidung sendiri jer(walaupun hidung xde batang) hehe

dtg pg2 kt opis...check email(personal ye bukan company punye)...baca blog...makan...lepas tu baru cari or langsung tak buat kerja....lalalalala
ini adalah hasil gamba dari kamera baru ku yg boleh menggebukan muka kan kawan2 kan...
gebu x?
ni lg la gebu kan?
ni dh mmg sedia gebu kot...so,kamera dh xleh gebukan lg muka dia haha
yg ni lg la gebu...artis ni hehe
owh aku terasa aku bujang di hari ahad itu...terlupa aku sedang mengendung sperma suami ku yg telah menjadi janin kihkihkih

ini org yg telah ditinggalkan separuh jalan...sian dia kena tunggu rumah...muka sedih jer...

6 comments:

Cikpid said...

cian nye laki die kene tggl..muahhaha..amboi berjingga ramba nampak..tunjuk aa sket gmbr kameranye..n sepatut tunjuk gmbr perut ko dan pn dzu skali..hehhehe..

alifah@along said...

hehehhe...camera baru siot...gebu giler ...hebat camera an ni..muka yg ada jerawat pun blh kasi clear...hehhehe..yg muka nuril tu, ko guna beauty shot jugak ek??hahhahaa

~ini an~ said...

cikpid:nk tgk kamera ek...tunggguuuu hehe malu lah nk tunjuk hehe
mmm perut aku ngan dzu ek...usia kandungan kitaorg beza dlm 2 bln...tp perut aku ngan dia mcm sama besar jer hehe...aku konpius samada perut aku yg terbesar awal dr waktunye or perut dzu yg kecik sbb dia ckp dlm perut dia tu bakal model hehe

along:nasib baik tahi lalat wawa x disappear ngan camera aku tu...klau x hilang la manisnye hehe
nuril punye gamba tu xyahla guna beauty shot...kang jambu sgt plak jdnye(jambu berjanggut)...

ciPuding_7 said...

amboi.. kalau aku mmg ilang ke jerawat? nak kena beli ni..
tp ada jerawat pon laki ske gak kt aku.. hahahaha..

~ini an~ said...

cikpud_7:klau dh laki suka...xyahla ngada2 nk hilangkan...xyah susah2 nk beli kamera yg k=leh gebukan muka hehehe

Dzurainee said...

tu gambo aku yg dah di'beautyshot' ke? mcm sepatut nyer lagi gebu jerk... along sabotaj aku ni... (ayat tak sedor diri kekeke~)