Friday, June 12, 2009

kenapa malas masak...?

rasenye selama aku dh khwin ni...aku x penah tunjuk apakah masakan yg aku masak utk suami terchentaaaa...dulu time bersemangat gile memasak...gulai itu,kari ini,masak lemak cili api itu ini...xde lak aku nk tgkap gamba segala...

skang bile dh sampai mood malas masak gile2 punye...rajin plak nk tgkap gambar...nk suruh aku tunjuk tahap kemalasan aku kot...aku duaries malas masak skang...x tahula sbb perubahan hormon ker ape?


ini hidangan semalam...udang masak merah, ikan kering beli kt sabah goreng(baru skang nk goreng..)...ngan ayam KFC yg di reheat(ni ke ayam yg dlm iklan tu pedas sgt gayenye....konfius aku...xde effect ape2 pun kat aku)

owh lupa...aritu sblm gi honeymoon aku buat list barang2 yg aku nk beli...antara barang yg aku dh beli adalah meja makan...kira bolehlaaaa...

8 comments:

sang mentos said...

wah sangat panjang ini beras...sedap nyeee udang sambal ko.....

ciPuding_7 said...

wawa, aku tak nmpk pon itu beras..

Anonymous said...

ayam kfc tu x pda d molot..
die pdas d bontot kott..
hahahaa

~ini an~ said...

wawa:ada lg kt umah tu,x abis pun mkn semalam...jemput la dtg ke rumah

pn.cipud_7:ko ni mesti x dgr iklan kt radio...wah sgt panjang ini berasss...

anon:bontot pun x rase ape2...jenis kulit kebal kot hehe

Cikgu Tadika said...

fareh pon jarang masak....sbnrnye MALAS huhu

afiq said...

simple2 tuh yang makan betambah kekdg...hehehhe

Unknown said...

nak meja makan!! nak meja makan!!
sila bgtau laki saya yg bini dia nak meja makan...

alifah@along said...

weih..meja mkn baru...ni, mesti sbb kesian kat aku ni...hahaha