Friday, June 26, 2009

ingin membeli digital kamera

kepada kawan2 ku yg budiman lg jelitawan dan tampan(if any),

aku ini teringin sangat nk beli digital kamera ...gedik2 sangat dh ni nk beli...kenapa gedik sgt?sebaaaabbbbbb aku dh dpt bonusssss!!!hehe(sblm2 ni xde duit huhuhu) di sebabkan bonus aku terlalu 'banyak', aku nk sgt habiskan ianye secepat kilat...supaya aku cepat lupa yg aku ada dpt bonus(boleh gitu?)<---ini adalah ciri2 org yg tak sedar diri bila ada duit...padahal seciput je dia dpt,tp gayanye mcm dpt 8reban....

boleh tak tolong bagi cadangan jenis ape yg bagus dan specifications yg perlu di ambil kira(sbb kebutaan teknologi dlm diri aku ni sedikit menebal)...weekend ni aku mahu pergi membelinye...aku ingin ke low yatt...kalau ada nama kedai lg bagus...senang aku terus terjah sajork...

weekend ni jugak aku nk gi tgk transformer(x sabar2)..sapa nk ikut???jommmm...weekend ni jugak aku janji ngan my bestest babes nk pegi jalan TAR...weekend ni jgk kwn2 opis en.hubby ajak pegi berkonvoi ke kenduri di perak....SO?WHICH ONE?(along tolong jawab haha)...

8 comments:

sang mentos said...

ala..kite g jalan TAR...
rombongan cik kiah kecoh2 beli tudung...
pastu kite g la tgk transformers..
cara x???
yg lain tu x cara sgt....
bagi aku la...(sambil menyiram tuba...)

Cikpid said...

wah..gile aaa...kaya weh minah ni..aku cadangkan beli canon brand..cari yg pixel besar2..gmbr pon lawa...

ciPuding_7 said...

member aku (baca: lina) beli kamera lumix.. ok gak gambar dia.. aku pinjam bawak g hanimun haritu.. gambar selipar kt blog kawen aku adalah sebahagian contohnya..

alifah@along said...

jom r pergi jalan TAR..pastu, kita g beli camera..aku suggest SONY..wawa, ko pun dpt bonus ek??kena blanja aku la ni, kawan2 uem semua...wah, heavennya aku..

alifah@along said...

mabuk dahla ko an..nak pilih brand camera...hahahaha..

alifah@along said...

apapun, aku rasa, semua camera ok...cuma cara ambik gmbr tu yg penting tu..hehehhe..kena blanjar dgn mek yah la ni...kan2??

akulah Lina itu.. said...

belilah panasonic lumix..
pixel xyah besar2 sgt.. 7 - 8 megapixel more than enough utk org2 yg bukan nk jd photographer nih..

aku nye 8mp. pic pun cantik.. harga aku beli arituh offer rm650. tp market price dlm rm800 rasanya.

aku x recommend beli sony. sbb byk member2 aku yg arif pasal photography ni x suggest pakai sony..

sekian

Dzurainee said...

mari kita membeli bendera d jalan TAR pastu...
mari kita membeli bendera d kedai jual kamera pastu...
mari kita membeli bendera d panggung wayang pastu...
bendera beli kita ;p
aku support canon~