Monday, June 29, 2009

my new SAMSENG

dibawakan secara langsung(poyo...mcm ko sorang je ada)...
inilah hasil bonus aku yg tak seberapa...yg x sampai 48jam pun duk dlm akaun bank...


inilah rupenye...i named it SAMSENG...sesamseng(tidak duasamseng ye) tuannye hahaha samseng kerrr(samseng tahik kucin jer)


sgt berpuas hati dgn gambarnye...siap ada beauty shot yg mane leh kaburkan segala jerawat jeriwit, lubang2 liang roma tp x lehla smpai hilangkan lobang hedong mahupun memancungkan ia...

ia sedikit lebih dari budget sebenar(ini biase...org tamak selalu abis duit...nyampah betul)...akak yg mcm abg skit2(baca:pengkid) tu mcm tahu je kelemahan gegirls yg pegi tu...asik tekankan function yg leh gebukan muka jer...

ini ketua samseng...tp belom masuk ke dlm geng kongsi gelap ah fong lg...ah fong?sapa ah fong...hehe

dalam ekspidisi ke low yatt ini, en hubby ku baru mengenali along yg sebenar...along nk beli external hard disk...dh survey kebykan kedai harganye rm255...along gigih pusing gak 1 level kt low yatt tu nk cari yg lg murah dari tu...adalah 1 kedai tu dpt rm252 tp dia masih lg nk cari yg lg murah...last2 dia beli kt kedai yg jual ngan harge rm253...sbb dia dh malu nk gi kedai yg jual rm252 tu...
aku ckp kt en hubby aku...wawa yg mcm org xde perasaan tu je sabar ikut along beli barang hahaha sbb tu along sesuai jd menteri kewangan ye kawan2....

4 comments:

alifah@along said...

hehehhee...ada class gitu camera mek an ni...hehehhe, mcm korg tak kenal aku...mmg budget punya org ni..last2, malu nak kembali ke kedai yg murah seringgit tu..hahhahaa..lupa nak mtk maaf ngan nuril, sbb suka2 jer aku suruh dia p tanya Sri Computer pasal warranty ext. hard disk itu..hahahahaha

Dzurainee said...

sungguh samseng natang kamera ini... ada pelbagai function yang mampu menyawankan mereka2 yang sedia sawan hehehe~

Dzurainee said...

p/s: bebila ko free tulun email gambo2 koya aku dalam samSeng ko tu... tu la gambo latest aku yg senonoh sket aku nak letak dlm fs or facebuk pun ;p jangan kata ko dah delete gambo2 beautyshot aku tu huhuhu~ gambo yg ramai2 tu pun nak gak hehe~ tq

jururawat.. said...

apa lagi budu, beli la sekaton..