Thursday, June 4, 2009

pernah terfikir x sampai bile?

ini soklan utk all bloggers out there...pernah terfikir x sampai umur berapa korang nk berblog?hehe

tibe2 aku terpikir td...aku start berblog pada 16/07/2007...dah setahun lebih rupenye...
punca berblog adalah....sbb xde keje nk buat...dan sambungan internet sgt tersambung...smpai tak tahu nk wat ape dah....

aku duk ym ngan member and terngadula kt sifu blog cik poonz...dan suggestion dari dia...marila berblogging...mmmmm menarik...layaannnn

aku target nk berblog sampai umur 45tahun lah(klau umur panjang)...time tu dh tahun 2027...aku rase blogspot ni dh jd medan org 'lame' jer hehehe...mesti time tu dh ada yg lg bestkan...

kenapa aku rase ape yg aku tulis semakin bosan?adakah hidup aku membosankan...oohh tidakkkk...

meh aku cite sst yg lawak...dh lama dh gak mende ni jd
situasi...depan tv...aku dan en.nuril baring2...aku dh ngantuk, en.nuril dh tido...

aku:b...b...bgn sayang...masuk tido dlm bilik(auwwww manjenye)
b:mmmmm.....
aku:bgn la yang...(beriya sgt ajak ni ada apa2 ker? haha)
b:mmmm...jap tunggu b abis isi minyak dulu
aku:(dh senyum2 tahan gelak...ngigau dh hubby aku ni)
aku:isi minyak?..isi kt mane?
b:sini...(sambil nuril tunjuk ke arah rambut dia)
aku:hahahahaha guling2 gelak....
b:(mata masih kuyu2)

nape aku rase mcm dh cite je menda ni?ni la akibat dia klau byk sgt bercakap dlm hati...hehe

3 comments:

cikpid said...

hahahahha..kalo aku siap guling2 lps tu rakam plak weh..lawak rupenye laki ko nih..kuat ngigau..nk isi minyak kat kepala..hahhahaha

alifah@along said...

haha2..nuril2...bakpo jadi gitu la si nuril ni...aku rasa dia nak sapu myk rambut dulu kot sebelum masuk tido...bagi wangi2 dulu...ha3...lawok2..

Hani Ahmad said...

hehe..lawak2..xpe2 nanti leh cerita kt anak korang..