Monday, June 15, 2009

acara bersiar2 di taman dan bermain bowling

note:entry ini tidak bergambar...kerana sy pergi bekerja tanpa bersama handset...handset saya tertinggal di rumah huhuhuhu

mmm mcm dh lame en.suami sy tidak blk awal di hari sabtu...sepatutnye kerja separuh hari tp biasenye smpai ke mlm..dan akan bersambung lg di hari ahad...klau cuti pun mesti ada nk pergi mana2...bukan hanye duduk di rumah huhu sungguh sedih si isteri...dh dulu masa bujang2 time xde pakwe dulu sll melekat kt dinding...skang tenung syiling plak...

sabtu lepas pukul 2.30ptg suami sy dh ada di rumah...owwhhh bestnye...walaupun dia blk keje dan tidooooo...
di sebabkan kasihkan isteri...kul 6 kami keluar utk melepak di tepian tasik permaisuri,cheras...amik udara segar utk baby...yg kadang2 saya dh rase ada denyutannye(betul ke?ke lemak aku yg berdenyut...hehe)

makan malam dengan menapau makanan dari pasar malam jer...pkul 10.30 baru sy makan...itupun dh kena paksa...sungguh tidak berselera betul skang klau nk makan...kena gi kenduri umah noma baru selera makan kot...noma buatla kenduri hari2...pid pun x puas makan aritu kan hehe

ahadnye...ada aktiviti di IOI Mall puchong...karangkraf(tmpt my husband mencari rezeki) buat game bowling...aku hanye menjadi pengikut setia en.suami...ada ke nama group allen key 25mm...sungguh berbunyi teknikal kan...mentang2la org maintenance...tp ada 1 group tu namanye bebudak nyonyot...yeeekkkkk...mcm x menjadi je lawak lucah ko....

penat memberi teori kepada en.suami utk strike(aku kan terror bg teori...praktikal hampeh)...mmg strike klau dgr teori aku...abis game kul 2...skali time penyampaian hadiah...allen key 25mm dpt no.3 laaaa...tahniah3...kira tak la terror mane bebudak karangkraf ni main bowling...hehehe...ke aku nk ckp group en.suami aku terror jugak ek?...mmmm mana2 pun bolehlaaa

3 comments:

Cikpid said...

hehehhe..laki ko mmg ari2 keje ke an??bilenye die cuti kalo camtu??

ko dh x selera mkn eh??tggu laa 3-4 bulan ag..ms tu ape2 melintas dpn ko pon ko nk msk mulut..hehehhe

alifah@along said...

hahha...aku rasa lemak ko tgh nak membakar la an..aku rasa selera ko tak pernah hilang tu..ko je nak bermanja ngan NURIL..hahhaha...hampeh punya kawan!!

~ini an~ said...

cikpid:2 bulan yg lepas..dia mmg hari2 kerja pid...ni akibatnye klau company dh anta gi training kt oversea...padahal gi india jer...

along:aku nk bemanja ngan sape lg long klau x ngan nuril...xkan ngan mr.T....hehe tetttt...