Monday, June 8, 2009

ke kuantan...

akhirnye demam ku kebah jua...alhamdulillah...dapatlah aku menghadiri majlis normahasliza & nur hasbi....

noma noma yea merupakan ex-classmate time degree-dia adalah antara gengs yg akan melepak kt kedai mamak lepas abis kelas, gengs bersawanan di lawatan sambil bercuti anjuran UiTM dan juga ahli kumpulan geng futsal BTB-budak tak betul(klau dlm gol & gincu-bukan team biasa)...

dia juga ex-rakan sekerja di HA associates-di sini kami baru belajar erti kehidupan sebenar, mengenali BIBON(babi boncit) haha...susah senang bersama, tido kt opis, mandi kt dlm toilet opis huhuhu dan di sini jua aku berjaya membalas dendam menepung telur (tabur tepung n pecahkan telor kt tuan punye harijadi) di hari jadinye yg di taicikan oleh suaminye skrang hahaha....

dari k.l kami berkonvoi 5 biji kereta...myvi 2 ekor, persona sekor, bmw sekor, gen2 sekor....
berjanji seawal 8.00pg...tp masing2 sampai di tempat perjanjian lebih kurang 1jam setengah awal dari waktu sebenar(bertuahlaaa awal dr waktu...tukar la awal tu kepada lambat)...di tol gambang....sekor lg waja join kekonvoian kami...

pergi dgn misi nk cepat sampai sbb dh laporrrrrr huhuhu...
nasib baik tak sesat...itu pun sbb aku yg lead..klau along...confirm sesattttt(ayat riak gile hehe along jgn marah)



misi kenyangkan perut setelah berjumpa ngan pn.pengantin yg sgt selamber abah...xde control ayu2 dah...matching kan kami berempat tu...mcm tgh makan beradap 2 pasangan pengantin jer...

>>pid,ko tegur aku mkn bnyk ek...tu nuril punye keje,dia buli aku...dia suh aku amik bnyk2,nti tolak kt dia(betullll...aku tak tipu) hehe

gamba pengantin xde lalala...aku tgh tunggu nk curik dari blog2 org yg pegi kenduri bwk kamera...tp diaorg ni paham2 jelaaaa...bz sgt, bukan mcm aku...datang keje ni kejenye berblog jer hahaha (pid,aku saje perli ko...suh ko update cepat)

7 comments:

sang mentos said...

tungguuuuu...nant aku apdet...tapi xtau bilo..takot along apdet dulu...

Cikpid said...

aku bz wat keje laa sbb tu x update..aku g keje utk bekeje..bukan utk mengupdate blog..ewah...pang!!!!..hahhahha..

alifah@along said...

busy seih...aku ganti boss ari ni..boss aku outstation, so, aku la kena prepare segala report yg selalu mtk last2 minute ni..adoii...hu3..

Unknown said...

a'ah la kan
dah mcm korang lak yg makan beradab

*alahai.byk tul kenduri tak dpt dtg sebb sibuk mneguruskan rumah yg tak bertangga tu

ciPuding_7 said...

wah... sehati berdansa.. err.. sehati sejiwa.. nak kena amek pengalaman 'pengantin lama' neh.. berpakaian sedondon.. agak2 laki aku nak ke pakai sama kaler tu? macam tak je.. kalau yer pon, mebi kebetulan. hahaha..

Mrs. Bee said...

hehehe..
an..mekacih ye dtg snggup susah payah dtg kenduri aku..huhu..touching2..:D aku hepi sgt korang dtg sbb tu aku x terkontrol ayu..hohoho

~ini an~ said...

wawa:ko takyah takot2...along tu kan bos,mmg lmbt lg dia nk update

cikpid:takpe pid..ko dh update pun..aku tahu ko bolehhh!!hehe

along:alasan demi alasan...hehe

dayu:baru2 kahwin mmg sibuk sikit...buat je hal sendiri dulu..

cipud_7:biase lelaki pkai je ape yg disediakan oleh si isteri..so,kita lah kena pandai match2 kan...klau tunggu dia mmmmm...spender pun xnak wane same2..

daria:x susahla datang umah ko...x sesat pun hehe saje nk bg ko tacing lebey...sbb tu kitaorg dtg ramai2...

time kahwin la baru kita tahu kita ni 'seseorg' tak kepada seorg kawan(yg datang)...mmg tacing...