Friday, December 10, 2010

perpisahan...

pernah x bile tgk mak dan abah kita, pastu kita terfikir...
'macamane bila tiba saatnye diaorg meninggalkan kita'...
tak sanggup nak bayangkan kan?
tapi itu hakikatnye...yg hidup akan mati...
belom tahu sapa yg akan tinggalkan siapa...
siapa yg akan 'dijemput' dahulu...
tidak mustahil utk yg muda sebelum yg tua...

bila aku tgk mak dan abah yg dh semakin di makan usia...
aku takut...takut kehilangan...takut akan perpisahan...
sedih...
tak sanggupkan berpisah ngan insan2 tersayang...
tp nak wat camane...sekiranye ianya terjadi...kita kena redha dan terima...

semoga kita akan bersama semula 'di sana'...

bila tgk mak n abah layan irfaan...aku terfikir 'sampai irfaan umur berapalah dia akan dapat kasih sayang dari nenek dan tok wan dia' huhuhu

mood:penuh emosi...lepas nonton toy story 3...tn.toys berpisah ngan toys nye...cite kartun pun leh buat aku sedih mcmni...belom lg tgk cite hindustan...nasib baik aku dh tak duk skali ngan along si ratu hindustan hehe

2 comments:

maklong irfan said...

touching....dh meleleh air mata baca...tk dpt nk bygkan...tk sanggup..sungguh tk sanggup....

Mrs. Bee said...

Itu antara perkara yg aku pun x sanggup nk imagine an :( apatah lg aku x pernah rasa came kehilangan org terdekat..huhuhu