Tuesday, December 21, 2010

berat tepu...

mmm klau tambah ng kt hujung tajuk tu jd berat tepung...
tp bukan tepung yg nk diceritakan dlm entri ini...

aku rs skang aku dh mengalami sindrom berat tepu...
yg mana berat aku mmg dh tepu...
jgn ko mimpi utk turun...
dan yg paling JANGAN...jgn la ko naik lagi ya berat...
cukup...cukup...cukup...

xde ke magik yg leh menurunkan berat badan ini?
xde ke cara lain yg tak yah aku berlapar menahan nafsu makan yg serakah(mcm ayt novel x), tak yah aku beli PB yg beribu2 lemon harganye tu...
tak yah makan ubat yg mungkin memudaratkan...

tepu!!!!

2 comments:

Anonymous said...

terima la dgn seadanya apa yg dikurniakan olehNYA..hehehe..xyah nk berat2 kepala fkr psl berat bdn tepu ke x tepu..janji hati senang..kn irfan kan..tgk mcm mak ngah ni steady je...

~ini an~ said...

klau x pikir alamatnye mgkin dh terbang ke angkasa macam belon panas hahaha