Tuesday, May 11, 2010

wishlist...

aku perlukan duit setebal ini lg utk membeli sume wishlist ku
  1. oven - kot2 nti wat bisnes kuih raya kecil2an selepas dh brenti keje nti hehe
  2. mesin jahit - kot2 akan jd tukang jahit plak nti(sume kot2...nmpk nau akan hangat2 taik kambing)
  3. laptop - supaya aku tidak gersang bila dh benti keje nti
  4. streamyx - ada laptop je x guna de...klau xde line internet de
  5. sewa lori - ada sesape nk bg service lori utk di sewa skali ngan tukang angkut barang(yg murah...ni yg plg penting)
  6. lcd tv - xde sebab aku nk beli tv ni tp saje teringin nk beli hehe
  7. handphone - handphone gua asyik hang jer...aku sangkut hanger kang baru tau...
dahlah...malas nk taip dh...klau duit tu beganda 10 pun belom tentu cukup...wasatiah aizaan...wasatiah!

6 comments:

sang mentos said...

sbnrnye duit berkepuk duit ko kn??kn??kn??

Cikpid said...

nnti aku suh mak aku antar baju kat ko untuk jahit..hehehe

semua tu msti boleh dapat..cuma cepat atau lmbt jek..

alifah@along said...

hehehheehe.....aku pun agak duit an tu, wa...kan?kan?kan??mmmm...an, aku rasa ko blh dpt lagi berganda2 dari yg ni...percayalah...hehehhehee...koya dulu mesti...

ciPuding_7 said...

kak ina bab2 jadi model mmg dia suka.. hahaha..

duit bonus baru dpt ke weh?

~ini an~ said...

wawa:duit jumpe tu wa..nak?haha
cikpid:mak ko jd pelanggan pertama aku ek...xth la jd baju mak ko ke baju irfaan hehe
along:terima kasih atas doa mu tu along...
cipuding:well u know her hehe duit menang beli no ekor hahaha

Puteri Ogy said...

$_$