Thursday, May 6, 2010

sesi update blog laju2...

kena laju2 sbb ada keje(eh sejak aku nk brenti ni...committed plak aku terhadap kerjaya aku ek)
harini hari geram...
aku bangun kul 6.15am...nasib baik aku tak terkencing kt atas tilam...
sbb dlm mimpi aku pg td,aku mmg dh nk terkencing sgt2 dh...tp boleh plak tandas awam yg aku pegi tu jenis open toilet...pastu mangkuk tandas dia guna tupperware2 je n dlm bekas tu penuh ngan ikan..x berani aku nk kencing...kang ada yg ikan2 tu ngap ikan emas aku hahahaha apekah petanda mimpi aku tu?org kata mimpi ikan berputih mata huhuhu nasib baik sedar n selamat kencing kt toilet...

terus bersiapan nk gi opis..semangat2...nk gi awal sbb dh 2 hari aku x punch in huahuahua...
7.20 aku dh kuar umah...biasa 8.30 br aku kuar umah...kul bape nk smpai opiskan..xkan 8.31...
kuar jalan besar jem plak...dgn harapan sekejap jer jem...smpai kt parlimen tu amik ko...jalan makin penuh ngan jem...kul 9 br smpai opis...diulangi kul 9 yer...tensen2...dlm tensen2 tu mula la aku cari cerita yg leh buat aku marah...bodoh dh tensen cari lg cite nk bg marah...

aku teringat cite last week...
ada org dtg nk jual penapis air kt umah mak aku kt kg...
mak aku xnak dgr,abah aku kuar,aku mandikan irfaan...sudahnye en.nuril gak yg jd pendengar setia...aku bolayannnnn...sebabnye kan kan

7-8thn yg lepas(aku dh x ingat tahun yg sebenar)...pempuan ni dh penah dtg dh umah aku...
dia adalah biras member aku sebelah umah...dia dtg pada tahun itu as tetamu rombongan dr pengantin perempuan(wife member aku)...umah sebelah ni wat kenduri menyambut menantu n umah aku jd umah tumpangan 'org sebelah'...

pempuan ni gile berlagak sombong nk mampus macam ayam bulu terbalik,mcm anjing bontot tonggek,mcm babi berhidung mancung...dia budget dia lawa la kottt...aku rase nk lempang n terajang je dia laju2...dh la menumpang umah org kan...bersalam ngan tuan rumah pun taknak...aku tak lapar la nk salam ngan tgn dia...at least dia salam ngan mak aku dah laaaa...

time tu dia baru kahwin kot...dia berkepitttt je dlm umah aku tu ngan laki dia...mcm dia sorang je ada laki...time lalu kt kitaorg adik beradik yg tak kahwin lg time tu..leh plak dia buat2 peluk lengan laki dia...macam HARAM...apa ko ingat air liur aku berlejeh sgt ke tgk laki ko?
weyyy aku tak lapa la ngan laki ko...

dan ada lg 1 kejadian yg aku tak berapa pasti cite kejadian tu...sinopsisnye mcmnila lebih kurang...member sebelah aku ni eksiden kt kuantan...akak aku gi tolong...tgk2 ada pempuan sombong mcm babi ni(eh babi pun x sombong mcm ni laaa)...dan dia still x bertegur sapa...walaupun org dh dtg tolong

dah 8thn berlalu pun org tak akan lupa la de...
klau ko dtg nk jual barang beli 1 percuma 8 pun aku tak beli...
beli 1 percuma khidmat cuci bontot aku pun aku tak hingin...

nk je aku sound...'ooo minum air dr penapis ni leh ubah org gak kan...dr x pandai bercakap nk tegur org pun dh jd pandai becakap'
jangan la sombong tak kena tempat de...nk rase ko best sgt, ko anak peneroka gak...jgn la memandang org smpai org rase terhina dek pandangan ko tu...kador kador la diri tu skit...

dah2...

>>dlm sesak2 jem td..aku terserempak ngan rombongan mengiringi najib(aku kenallah kete dia)...ehhh diaorg mmg xyah mematuhi had laju ek??panggg!!!lempang diri sendiri... =P

3 comments:

alifah@along said...

arghhhh...begitu marah kamoo....sabar laling...ko tak payah beli la dgn org cam gitu...ni, kalau nak beli ramai lagi yg blh jual kat ko..ni, aku ni...ada je stok penapis air...elken , rekemen by prof air dunia...hehehee..tetiba nak promote...

Puteri Ogy said...

along : tetibe je KAMOO promote penapis kamu yer.. tp mujo aku xde juai natang tuh..kot x, aku pon promote sekali..nguehehehhe

~ini an~ said...

syioh syioh...aku xde duit hahaha