Tuesday, May 4, 2010

irfaan @ 4 months

dah berusia 4 bulan anakkoi...dh 4 bulan berlalu hari yg di nanti2kan...dah 4 bulan berlalu aku di seluk oleh doktor utk masukkan ubat induce...dh 4 bulan berlalu perutku di toreh utk kuarkan seseorang yg bergelar cahaya mata...dah 4 bulan...sekejap je masa berlalu kan

perkembangan nur irfaan @ 4 months:

1.berat badan 7.7kg...membesarlah anakku dgn sihat
2.dah pandai mengiringkan badan mcm nk meniarap...tp still x lepas...berat bontot kot hehe x reti nk betul kan tgn yg tertindih dek badan...
3.dh ketawa dgn jayanye..siap menjerit2 klau ngan tok wan dia...ada yg mengigau tgh malam kang sayang
4.dh dapat skit2 sawan bergambar...bile dia nak nangis n kita tgkp gamba dia, dia diam...jangkit ngan lea la ni hehehe
5.masih menjadi weekend son...sian dia...bila jumaat malam,celik mata nmpak muka ibu n ayah...senyummmmm jer...sabar yer sayang,dh tak lama dah...

terimalah senyuman manis dari nur irfaan..ewah!

dia mmg suka senyum gini(budget cute) hehe

irfaan ikut muka sape ek?hahahaha

7 comments:

sang mentos said...

muke dia innocent..so cam ayah dia la..
muka ko x bape innocent sgt...hehehhe....

suke2 je...

~ini an~ said...

hehehe yela aku tahu muka aku muka suci huahuahua

Mrs. Bee said...

hahaha..gile kreatip siap wt gambar perbandingan mcm tu..:p

aku rasa gabung muka dua..ko sparuh nuril sparuh..hehe

~ini an~ said...

daria:ni keje org xde keje(kononnye) hehe irfaan adilkan...

alifah@along said...

hahhaha....boleh dia buat irfaan pakai tudung...aku suka gmbr tu...yg janggut tu, mcm tak ciut la...hehhehhe...kesimpulan dari aku, mmg muka ko sejibik de...

ciPuding_7 said...

well-blend..
tak bias ke muka sapa2..
bagus cara adunan ini..
hahaha..

~ini an~ said...

along:aku leh jd photographer x long hehe rajin edit gambo...

farah:yer..well-blend...time 'tu' tu mmg ada blender kt sebelah hahaha