Wednesday, May 19, 2010

nak sangattttt...

terliur betul nk update blog...
tp apakan daya...
along telah menderaku...
buat taking off huhuhu
bnyk plak tu...(saja burukkan along...padahal bersetujuan bersama cari duit lebih hehehe)

konon2 nk bz kan diri...sbb xnak ada feeling2 sedih mengenang nasib diri
tp ni dh kes korbankan diri sendiri ni(smpai nk update blog pun tak celuih) hehehe

ekceli i enjoy wat taking off...
teringat sume kenangan belajar measurement...
betapa susah payah seat exam for 6hours utk subject measurement ni...3jam pg,rest jap,3jam lg petangnye...
nak tiru mmg x sempat...org jwb ikut SMM, aku jawab based pada ISA(ikut suka aku) ngehngehngeh
ada org tu yg soklan x suh kira pun, dia kira gak...pastu gaduh x cukup masa...tettt

dhla taip...smbung wat measurement plak...ke nk tido hehe
lps bulan 6 ni, aku nk measure kain plak...xnk dh measure concrete besi segala...
mejahit @n's collection smbil praktis vokal(irfaaannnnnn!)
kehkehkeh

6 comments:

alifah@along said...

huhuuuu...kutuk aku ye...hehehhee....ko anggap je, ini pengorbanan terakhir utk taking off sebelum ko melangkah ke bidang baru...hehhehee....apapun, ko mmg mempunyai bidang dlm akativiti kepermpuanan skit sebenarnya..hehhehe...dah la...buat measurement tu...

sang mentos said...

aku pon x cukup mase..
tp aku kire yg org suh kire jela..
tettt....

~ini an~ said...

along:aku mc arini tau,demi ko long hehe

wawa:tetttt makne bukan ko la yg kira ape yg org x suh kira tu hakhakhak

ciPuding_7 said...

aku rasa perkataan 'celuih' tu tak sesuai utk penggunaan ayat tu..

celuih = muat.

perkataan yg patut digunakan adalah 'dan'.

dan = sempat.

regards,
pakar loghat utara..

Dzurainee said...

patut la mcm pelik ja ayat dia ececeece dan² pelik :D

~ini an~ said...

aku org utara murtad hehe