Monday, May 17, 2010

can't wait!!

huh...tak sabo betol nk tunggu ke date yg di tunggu2...
dah semakin tak tahan ekekeke...
dh makin senak kepala otak, semakin sesak nafas, semakin sukar nk bernafas, semakin tersepit lemak2 kt badan(lain mcm je bunyinye..laaa rupe2nye aku pakai girdle...patutla rase padat nau...)hahaha

aku tak tahu korang penah rase ke tak...
rase berjauhan dgn anak...
yg ko kandung selama 9bulan lebih...
yg sentiasa berada dlm perut, yg ko bawa ke hulu hilir, ke sana ke mari...
tp bile dah kuar...kita terpaksa berpisah ngan dia...
seksa woooo...seksa sgt!!!(tp badan x kurus2 pun kan...tensen2!)
maknenye salah la teori org kurus susah hati...org gemok senang hati...hehe

aku tak gemok...aku makin cerah jer hahaha
arini dapat teori baru...bila badan makin berisi,kulit makin putih...sbb kulit menegang huahuahua logik???
klau kurus kulit makin gelap...sbb kulit mengecut...
SO,lepas ni...kepada sesiapa yg nk beramas mesra sgt ngan aku...yg nk tegur perubahan fizikal aku...bolehla guna words yg nmpk polite skit tp makan dalam...
cth aytnye 'ko nmpk makin putih la an'...SO, aku paham la yg sbnrnye ko nk ckp aku makin gemok wakakaka

owh aku dh lari tajuk...
sebenarnye aku tak sabo nk tunggu masa yg aku leh tgk anak aku setiap hari...
aku leh tgk ape perubahan hari demi hari dia...
ni tak..weekend je baru dpt tgk...
blk minggu ni...tang ni yg berubah
blk minggu lg 1...dh pandai yg ni plak
blk minggu lg 1...dh pandai yg tu plak

hari ni call tok wan irfaan dia ckp 'irfaan dh pandai meniarap'...
sungguh sadis...x jd org 1st tgk perubahan dia...
uwaaaaaaaaaaaaaa....
bila aku nk hitam sbb rindukan anak????hohoho

irfaan yg di'terap'kan sebelom waktunye...org dulu2 pantang tiarapkan anak sblm dia pandai meniarap...katanye nti anak tu tak pandai wat keje sendiri,sume nk org tolong...tp aku tiru pid...x sabo hahaha

5 comments:

sang mentos said...

di ketika aku taip ni..
33 dAys 14hours 37min 37sec..
lagi ko harus tunggu..

alifah@along said...

aah la an...patutla, aku perasan ko makin cerah...cuma, ingatkan sbb nuriz..hahhaha...rupanya semulajadi...hehhehee...to adik irfaan, aktif sungguh kamu..ini kesan2 amik susu yg byk la tu..hehehhee....gere aku!!

~ini an~ said...

wawa:33days lg seksa dr 100days hohoho

along:irfaan dh leh pakai baju yg korang bg tu..yg sizenye 6-12m tu hehe ko pun makin putih gak long hahaha(macam x sakitkan hati sgt ayat ni kan?)

Mrs. Bee said...

an..kalo mcm aku ni yg makin gemuk tp tak makin cerah pun, apecer?muehehehe..

~ini an~ said...

noma:itu kes pilih tinted yg x diluluskan JPJ tu hahaha