Monday, November 23, 2009

Tag~adakah saya?

1. Adakah anda rasa anda Hot ?
sejak mengandung ni mmg HOT je sokmo...almaklumla haba utk 2 org hehe

yerr...aku paham la HOT kt sini maksudnye mcm seksi gitu kan...aku rase aku HOT bile mula2 jatuh cinta...x percaya?silalah jatuh cinta lg skali...panggggg!!!utk yg dh bersuami

2.Upload gambar kegemaran anda....



3.Tak ada soalan pun....kena stori pasal gambar tu kot
mcm in heaven...tp heaven mesti lg syok la kan...JADI,marilah beramal utk berada di heaven(tetiba je berdakwah) hehe

4. Bila kali terakhir makan Pizza ??
masa birthday party i kt opis last week...

5. Lagu terakhir yang anda dengar ??
lagu mende ntah...x perasan hehe skang tgh dgr saleem 'patah tumbuh hilang berganti'...mcm gigi garham bongsu noma yg dh kena cabut(xde kena mengena) eheh...garham bongsu tak tumbuh kali kedua noma...jgn risau

6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini???
td buat keje...siap 1...ada lg lapanbelas keje nk kena buat...almaklumla dh nk resign hehehe

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ??
adik...abah je yg pggl adik kt anak bongsu ni
ayang...suami je yg pggl ayang...klau ada lg org lain pggl ayang, mmg jenis gatal biji la kan...
ayan...nama pgglan kt kg and kawan2 sekolah
an...tukar nama pggilan bila masuk U...dh masuk U la kata...kena upgrade skit haha
nti dh beranak...nk suh anak pggl bonda...tp en.suami tak bg(jgn melawan!!!)hehe

8. Tag lagi 6 orang
kawan2 aku dh abis kena tag

9. Siapakan orang no. 1 pada anda?
klau mereka adalah along, wawa, dzu...mereka adalah sahabat saya

10. Kata sesuatu mengenai orang no. 5
klau org itu adalah pid...dia adalah penasihat peribadi saya...kelas tak keje ko pid...ko claim jela pahala kt akhirat nti hehe

11.Bagaimana pula orang no. 4
klau dia adalah noma...dia seorang yg sgt lurus...muka dia dh mcm org yg 'nakal2' gitu kan tp hakikatnye dia sgt mudah tertipu hehe

12. Pesanan kepada orang no. 6
kalau dia adalah farah aka poonz...bersabarlah dlm mghadapi ujian kemengandungan hehehe

p/s:terima kasih kepada kawan2 yg telah memberi kata2 semangat utk entri yg lepas...jasamu di kenang...kini aku dh ada keputusannye...jalan mana yg nk dipilih...

3 comments:

Cikpid said...

hahahha..kelas..kutip pahala ke dosa ntah..

Mrs. Bee said...

aku lurus?mana ada mana ada??hehehe..

pawah said...

ujian 'kemengandungan'?
fes taim dgr tuh..