Thursday, November 12, 2009

saya sedang...tak bersedang

along suh buat tag ni...tp mak bz nok...ni ada masa free skit...tajuknye...SAYA SEDANG:

1. tgk drawing...kena wat measurement daaaa...tetiba je ada mende baru yg aku kena pick up quantity concrete and re-bar...ini la keje QS...gaji smpai seribu x?(haha...noma jgn marah)...menda tu nk pg isok, nmpk gayenye kena bwk blk buat kt umah mlm ni...malam ni kan malam jumaat...mane boleh wey buat keje lain haha

2. dengar bunyi hujan yg lebat kt luar sinun...berdoa 'ya Allah,murahkanlah rezeki aku dan suami ku'...dlm blog hani ckp...time hujan adalah time yg mustajab nk berdoa...

3. teringatkan suami saya...dia ingat tak kt saya?

4. settlekan final2 account project...dh seminggu usaha gigih ini dijalankan...ini gara2 email dari encet bos yg prihatin...hehe

5. tersenyum bila ingatkan peristiwa pg td...pg td saya jumpe director...terlalu bnyk jawapan bodoh dan bermuka sengal yg saya berikan kepada dia td...haha

6. pikir malam ni nk mkn ape...ingat nk masak nasi, goreng ayamas drummet, goreng telor dadar, ulam kacang boto cicah ngan smbl tempoyak...yummeh!!

7. cube untuk tidak stress di tempat kerja...sbb bile saya stress saya akan terasa penat sgt...so, nk buat happy2 jer walaupun kena turun tangga dr tgkat 3 ke tingkat 1 10x sehari...huhuhu...exercise adalah bagus utk kesihatan!

8. saya sedang terseksa sbb gas asid makanan dh naik ke tekak...sgt tak best rasa ini...

tp yg penting apa yg sedang...sentiasa...selalu...always dlm pikiran mcmane la aku beranak nti...hohoho

No comments: