Thursday, November 19, 2009

jadual mingguan yg memenatkan

dis week....aku:

bangun tido seawal 6pg...
terpisat2 gi dapur masak air...
mandi...solat...
buat air utk sarapan...
bersiap utk ke tempat keje...
7pg dh naik kete nk pegi keje...

nape awal sgt?
en.hasben saya anta saya ke tempat kerja...
ini adalah helahnye kpd en.bos nye yg memaksa dia utk bertugas di penang selama beberapa minggu...
lalu dia memberi alasan isterinye dah sarat...dh x larat nk drive...kena anta n jemput balik keje

7.30pg pn.aizaan dh smpai kt opis ok...jd tukang buka lampu...seram gak seposen...hehe
bab nk balik la seksa skit...
kena tumpang org ke stn lrt terdekat...
delaykan masa utk naik lrt...
sbb en.hasben biasenye kuar dr tmpt keje kul 6.30ptg...
aku akan tercongok kt stn lrt tunggu dia jemput...
normally around 7.20mlm bru dia smpai...
tapau makanan...sbb aku dh letih menunggu dan x akan memasak...

sampai umah...mandi,solat,makan...
iron baju...
titon...

hasilnye,hari rabu aku dh x larat nk pegi keje...
duk umah 1 hari...tiiiiiiiiiidooooooo je...
last2 mlm td dh x lena tido...

kul 5.30pg aku dh bgn...
buat sarapan...cekodok pisang...
'hebat x?'tanya ku kepada sang suami...
'hebat2...mcm x percaya' kata suamiku hehe...

>>skang kul 8.30pg...aku dh mengantuk!huhuhu...

4 comments:

sang mentos said...

syabas~~~

Cikpid said...

patut ko xde smlm..kami semua rindu..cewah..conference pon x best..

ciPuding_7 said...

beskan tido kt umah masa weekdays..

~ini an~ said...

wawa:syabas mere bete...x saba aku nk ko kahwin...boleh rase tak cukup tido tu mcmane

cikpid:cewah...tacing i!

cipuding_7:lepas subuh tido smpai kul 1...bgn makan jap kul 4 tido blk,6ptg bgn smule...kul 11mlm dh tido blk...kira bape jam je aku idup smlm hehe