Monday, November 9, 2009

last weekend~

sabtu~di saat along tgh berkobar2 menyokong kelantan di stadium bukit jalil hehe...

ini ape yer kawan2...?

ini ABC coklat(sedap wooo...tersohor di saat study kt UiTM dolu)...klau org pregnant tu org pregnant jugak...x kira la cuaca mcmane pun...klau dia dh teringin nk makan, dia kena makan gak...sabtu mlm ahad(hari ujan)...aku ke seksyen 2 shah alam utk mentedarah ABC coklat...yummeh!!!

ahad~petang...di paksa utk melakukan aktiviti sihat...


saje letak gamba kecik...nk cover boyot di perut dan di sekelilingnye...aku jumpe 2 org je(termasuk aku)org pregnant kt sini...isk3,kurang mengamalkan gaya hidup sihat la org2 pregnant ni(poyo)...
laki i ingt i ni boyok(baca:lembik) sgt...
setakat tasik seri permaisuri tu gua xde hal punye...dulu time x pregnant gua leh 1 round lari,1 round jalan pusing tasik ni...riak...


dua2 muka bangun tido...
coral di dalam tasik...coral korokmu...

dah bawak perut ni,rupe2nye kena stop gak bile dh jalan half sepusing tasik...berbeza rupenye...kau sangka kau gagah...hehe

di akhiri dgn barang2 baby...sume dh basuh...bukan last weekend...tp last month kot...barang2 nk bawak gi hospital pun sume dh dlm beg n dh kt dlm bonet kete...zassss...tunggu nk meneran jer huhu cuakla plak...macamane lahhh rase sakit nk beranak tu ek?hohohoho....

3 comments:

Mrs. Bee said...

owh sedapnye ABC tuu..yg kt sek 2 tu ke weh?windu shah alam..

bgus ko rajin exercise..mudah2an mudah bersalin nnti..aminn

pic las skali wt aku tersenyum..:) sweet..x lama dh anak buah sorang lg nk kuar..ngeee

ogy said...

huhu..ABC cokolat..yummy2..kene serbu sek2 pas pantang nt..slurrppp..

sakit bersalin..??xsakit lahhh..(sedapkan ati)..nway..selamat meneran in advance.huhuuhhu

~ini an~ said...

noma:sedatkan ABC coklat nih...
mudah bersalin...aminn...x lame dh aku nk bersalin huhu biase bersalin spender jer...ni bersalin manusia plak...

ogy:aku mlm2 dh sll praktis meneran ogy haha