Friday, February 29, 2008

My right side

today i want to write about my right side...<---nape tibe2 ckp omputih nih...
susahla ckp omputih nih...ia boleh memberi bnyk maksud...
my right side leh tu leh membawa bape maksud? jawabla sendiri ek hihihihi (belajo bahasa omputih dr darjah 1..xkan x reti kot)


My right side

aku nak story pasal benda atas meja di sebelah kanan aku kt opis sebenarnye...
lalalalalalalala....taadaaaaa.......

kt belah kanan aku ada: (seperti yg u all nmpak)

1. calendar : yg aku gunakan untuk membilang hari ketibaan gaji or bile ada public holiday (lalalalala....hari2 kerja<--nyanyi tau..)

2. balang besar: actually tu bekas kuih tp aku letak ikan2 guppy ku dgn sedikit hiasan pokok2 untuk mereka main nyorok2...ada 6 ekor...3 ekor generasi lame, 3 ekor lg generasi baru (baru je beli semalam)

3. gelas panjang: aku baru beli semalam gak...(cantik x?)...RM3.90 jer...aku isi biji2 yg comel dan ku semaikan pokok juge di situ...

4. gelas pantry: aku cilok 1 gelas kt pantry untuk dijadikan tempat tinggal anak ikan ku yg br lahir (langkah keselamatan bg mengelakkan mereka di makan ibu dan bapak ikan)..korang tgk la betul2, aku dh wat anak panah dh kt anak ikan tu..dulu ada 5 ekor..3 di makan mak bapak, 1 dimakan cicak (aku doakan cicak ni cirit birit sbb curi mkn ikan aku)



mmm... untuk penglihatan lebih dekat...(calendar xyahla masuk...)

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.