Thursday, February 28, 2008

Hari touching...

mmm ni cite ari semalam...semalam merupakan hari touchingku...huhuhuhu...
sikit punye hal jer dh nk touching...ni kan plak besar punye hal...mmg naik darah terus...
biasala perempuan...bile nk menuju ke masa itu hehehehehe
x dapat mengawal emosi....teringat pesan cikgu azhar ku sewaktu di sekolah dulu...
"kawal emosi anda di mana jua anda berada" hehehehe...terima kasih cikgu...(ingat lg pesan cikgu...baik betul aizaan nih!) hihihi

ehhh!! nak cite pasal touchingla...
bukan nk cite pasal dolu-dolu...
kemuncak kepada ketouchingan aku pada hari semalam...
sewaktu blk dari kerja...aku menaiki LRT dr stesen titiwangsa...
lalu aku terpandang seorang budak kecik ni... jap aku tunjuk gambo...


chomei kan die...die sgt bnyk ckp...


ni aku curi2 snap gambo dia lg...

korang mesti pelikkan nape aku touching ngan budak nih...

ni mak ayah dia...mak dia memakai tongkat putih tu..ni la sbb nye ketouchingan aku memuncak...

sebelum aku naik train ni, ayah dia tanye aku...

'adik,train lepas ni nk gi mane?'

'ke sri petaling' jawab aku..(maknenye ayah dia pun x nmpak juga..)

'bole pegi ke bandar tun razak kan?' ayah dia tnye lg...

'bole...' aku jwb...(sedih dh time ni)

bile train dh smpai, kebetulan aku pun naik train ke sri petaling, aku dan seorang kakak kt situ memimpin mak dan ayah dan budak comel tu masuk ke dlm train...

sekian cerita touchingku....


4 comments:

Cikpid said...

touchinglaa an..serius..touching sgt..sob..sob..sob..

~ini an~ said...

tu la kan pid...
anak dia comel sgt...

Mrs. Bee said...

huhu..
touching gak sposen..:(
ank dia yg comel tu jadik mata utk parents dia..

alifah@along said...

touching gak...
harap2 anak dia jd doctor nanti..