Monday, March 3, 2008

Adi budak kena panah petir...

kisah adi budak kena panah petir...

adi imran bin ramli ni budak kelas aku time sekolah teknik dulu
adi ada nama manje untuk aku...iaitu pendek (siot jer)
aku ada nama manje untuk adi..iaitu adi budak kena panah petir...(nk tahu kenapa?) sbb adi ni hitam hahahaha<---mcm aku putih jer tettt...(biarlaa..dia kutuk aku pendek)
kami mmg selalu kutuk mengutuk antara 1 sama lain...
adi akan kutuk aku di papan hitam n tulis kt bahagian paling tinggi...supaya aku xleh padam dan biasenye klau aku bejalan dpn dia,dia akan tnye lg..aiyan mana?<--kirenye ketinggian aku x 1 level ngan eyes level dia la..(aku kan katik huhuhu)
dan klau aku lak...aku akan mintak org pasangkan lampu bila aku nk cari adi (di hari siang ye...)xpun...aku akan lukis lukisan kt atas tu kt papan hitam..dgn label..'adi budak kena panah petir'
Kisah ku di sekolah teknik di recall kembali setelah pertemuan di hari sabtu lepas...aku berjumpa ngan kawan2 sekolah teknik aku dulu...yg merupakan manusia yg bertopengkan sesuatu yg jahat..hahahaha mereka adalah...aiyan(aku le tu), lady, lie and adi..(sepatutnye ramai lg...tp yg ni je di jumpai)

adi and lie dh bawak isteri...
dua2 budak sekolah aku gak..
adi kahwin ngan lin (junior aku)
lie kahwin ngan mona (budak kelas aku gak)
lady masih single dan available...
aku...dh x available hehehe

adi dh bawak anak...anak dia dh berusia 6 bulan...nama dia..f.u.a..f tu aku dh x ingat dh nama ape..umar alian..<---tula isi lg name panjang2..dh susah nk ingat..

ni la umar alian...comelkan?ayat pertama aku ckp kt adi setelah aku tgk anak dia..."nasib baik anak ko x ikut wane kulit ko kan?hahahaha pandai ko pilih colour..."hihihi...time aku tgkap gmbo tu, aku ckp.."adi,anak ko aku nmpak tp ko aku x bape nmpk hahahaha..."(nmpak cam aku jer yg kutuk adi ni)...klau korang nk tahu, klau aku tpn adi nie..bile aku tnye..ko kenal tak aku?..dia akan ckp.."kenal...pendekkk..'

itula pekerjaan kitaorg...x abis2 mengutuk jer...'klau xleh kena kutuk, duk surau'<---ada kene mengene ker?..hihi

ni umar bersama auntie aiyan yg cute hahahaha...macam anak aku je kan...<--ayat x sabo nih :)

3 comments:

viruspadu said...

best la zaman kutuk mengutuk mcm ni

rindu zaman ni tau

~ini an~ said...

eheh...betul tu..terasa cam muda kembali..tp dh susah nk dpt time2 camtu..2thn skali pun susah..masing2 ada komitmen masing2...kan kan kan

Anonymous said...

See Here or Here