Wednesday, February 13, 2008

kenapa tiba-tiba...?

mmm...kenapa tibe2 aku rasa x sabar nak khwin nih?
hahahahaha...mungkinkah aku semakin mmmm.... :)
korang mesti ckp aku dh gatal la tuh...

takla my pren...
aku x sabar nak ada rumah sendiri...
tinggal bersama org yg tersayang...
menghias rumah untuk di jadikan syurga dunia...
menjana keluarga...ada anak-anak...
memasak untuk keluarga, membuat kerja2 rumah yang di bantu oleh suami,
membesarkan anak-anak sebaik mungkin...
huuuuuu.....indahnye...
mcm dlm novel lak kan? eheh..

sume org teringin sume mende tu kan?
u all pernah berangan n ada keinginan mcm aku x?
mungkin aku normal atau sedang tidak normal...hahahahaha
--->ngarut betul...layannnn

6 comments:

Just Me... said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Isskkk..apa lak tak normal.. Amat la normal jika kita berperasan begitu di 'time-time' begini..

Kalau dah terasa nak kawin tu, baik dipercepatkan.. Perkara baik kan...

Cikpid said...

aii..cewah2 an..nk kawen dah..baguslaa an, mende baik..elok dicepatkan..Btol??

~ini an~ said...

hehehe x leh la nak cepatkan...
kena ikut turn...
tahun ni akak aku dulu yg kawen...
aku kena tggu thn depan lah...
sabar ye an(sambil tepuk2 bahu sendiri...untuk tenangkan diri sendiri)hahaha

ciPuding_7 said...

menjana keluarga?

bunyik cam bakal ramai je...
10 ade?
ekekeke..

~ini an~ said...

aku nk wat 1 team bola sepak..
huahuahua..
itupun klau sempat laa...