Wednesday, February 6, 2008

di mana kah kami?


setelah tgk gmbo ni...cubela korang teka kami di mana?hehehehe...gambo ni aku curi kt blog farah...kisahnye bermula semalam...dan mgkin akan berterusan untuk seterusnye...insyaAllah...sape nak join...angkat bont*t hahahaha


semalam tu, aku join farahnye team...hebat x farah?dia dh ada team sendiri...eheh..untuk permulaan masuk team org,kena la jd ape yg org xnk jadikan...aku jd golly...mgkin diaorg tgk aku montel kot...so, sesuaila jd golly huhuhuhu...berpeluh gak jd golly ni rupe2nye...tp mmg bnyk gak la bola yg tembus dlm gol aku...nasibla beb...hihihi


aku ada hasil dari kisah semalam tu...


uwa uwa uwaaaa....tgkla ape sudah jd ngan jari ku...bengkak beb...tp semangat ku x akan pudar...aku ttp akan meneruskan misi kuruskan badan ngan bermain futsal setiap selasa dan khamis di UEM ACADEMY...f.o.c jer...lalalala..sape nk join?keje la UEM dulu hahahaha kerek sehhhh....(along jgn bengang)

1 comment:

ciPuding_7 said...

oit.. curik gambo..

dahsyat gak jari ko jadi gitu eh.. lenkali pakai perisai..