Tuesday, September 1, 2009

menu 2~

day 4
1.ayam percik kelantan
2.sambal sotong
3.sayur kangkung
4.cendol
5.air honeydew
6.kuih tepung pelita

...macam bukan aku masak je kan sume tu hehe...sume adalah beli di pasar ramadhan ok...

day 5
1.nasi beriani d Kayu
2.murtabak ayam
3.air apple and tembikai

aku berbuka di luar bersama husband terchenta...di restoran nasi kandar d Kayu...x sedap nasi beriani dia huhuhu

day 6
1.makan macam2...berbuka di armada hotel...follow budak department husband pau contractor mereka muahaha

day 7
1.makan sesedap perut lg...di the summit hotel...sesi pau contractor lg...sedap makanan kt sini..puas hati...

...hari ni hari jumaat...pada hari itu wawa telah singgah ke opis ku utk menghantar ole2 dari penang...udang dan kerang FRESHHH...thank wawa!
...sahur tu aku gigih masak kerang masak sos tiram...pid,maafkan aku...sbb aku x sempat snap gamba...makan pun telan2 jer,nasib baik tak tertelan kulit kerang...bangun sahur lmbt huhuhu

day 8
1.pizza hut di IOI Mall...hari ni hari membeli baju raya...kitaorg kuar bershopping dan terus berbuka di luar...

day 9
1.ketam masak lemak cili api
2.mee kari...

...di sebabkan kerang cap wawa bnyk lg..aku pun bersemangat waja memasak mee kari...sangat sedap mee kari saya masak hehehe perasan...sampai mcm x percaya aku ke yg masak mee kari ini hahaha perasan lg...
...sesape nk makan mee kari leh datang bebuka kt umah aku mlm ni...aku masak dlm keadaan separa sedar kot...sedar2 dh mcm se kawah jadinye hahaha

4 comments:

sang mentos said...

wahh..sonoknye mkn subcont blanje..kat sini subcont kudukut x cam subcont kat jb dulu...huhuuh

Cikpid said...

huhuhu..bestnye mkn kat hotel cont blanja..huhuhu..

An..bg resepi mee kari..please..aku nk bg jiran2 laa..

~ini an~ said...

wawa:sila la ko buka company...jd subcont aku...sah2 aku pau ko gak hehe

cikpid:sedap ooo makan kt hotel hehehe

nti i ym u bg resepi...ok

Drama Mama said...

wahh tetiap hari makan sedap ya. nyummm mee kari my fave tapi tak pandai buat hehe