Tuesday, September 1, 2009

menyelesaikan tag dari wau alif wau alif~

A. Attached or single?
i'm married...but i'm available...gila kau...yeeerr...laki aku keje isnin sampai ahad...agak2 hari ape dia cuti??tolong jawab...so,setiap hari sabtu and ahad,sblm dia gi keje...dia akan ckp...'ayang nk gi mana2 gi la ek..jalan2'...best tak?lg best klau dia ckp...'ayang,ni selonggok duit rm100 utk ayang habiskan weekend ni'~hehe

B. Best Friend?
terus terang aku ckp aku tak ramai bestfren...biarla org nk ckp aku x friendly,mulut puaka sbb tu x ramai kawan...sbb aku mencari teman yg berkualiti, aku mencari teman sejati...dan aku dh jupe...perlu ke aku cari lg?~hehe

C. Cake or Pie?
cake tp xde la menggilai sgt...aku kurang suka menda yg berasaskan tepung...cuma aku mencari2 mane nk jupe kek coklat yg rasenye serupa mcm kek x-hausmate aku bwk blk dulu...

D. Day of choice?
hari cuti...hari yg boleh tido smpai kul 12...hari yg aku leh tido smpai rase biul, sbb badan mcm xde tulang belakang...asik nk landing atas tilam jer...

E. Essential Item(s)?
duit...duit...duit...dh ada duit baru la cari i.c, lesen, kunci kete, kunci nk kuar rumah...xde duit...duk betapa jela dlm umah...

F. Favorite color?
mgkin hijau, mgkin purple, mgkin cokelat...aku pun konpius wane ape yg aku suka hehe

G. Gummy bears or worms?
mcm x tahu nk jwb ape jer...

H. Hometown?
Temerloh bandar ikan patin

I. Favorite Indulgence?
titon...

J. January or July?
January...aku harapkan anak aku akan lahir di bulan January dari dia kuar pd bulan December...

K. Kids?
suka sgt...sbb tu kawen2 jer xde pikir mende lain...'buat anak..buat anak..buat anak..'~hahaha

L. Life isn’t complete without?
emak & abah, suami, anak yg dh gerak2 dlm perut ni, kakak2, bestest friends...

M. Marriage date?
06.03.09...dgn 3x ulang lafaz akad nikah aku sah menjadi isteri nuril azwa...dh hilang perasaan berdebar nk jadi isteri...dh timbul rase 'nape la laki aku ni...?'

N. Number of magazine subscriptions?
Pa&Ma, rapi...x sempat aku nk khatam dh smpai yg baru..punya la rajin membaca...

O. Oranges or Apples?
dua2 suka...aku suka buah...termasuk buah dada~haha

P. Phobias?
1.mimpi suami sendiri..sbb setiap kali mimpi dia...mesti dlm mimpi tu tunjuk dia ada perempuan lain
2.ULAU...tgk je rancangan kt tv yg ada ular...mlm tu confirm mimpi ular

Q. Quotes?
ape ek?

R. Reasons to smile?
bila kegembiraan mengatasi segalanya...cthnye bila disahkan pregnant dan naik gaji smpai rm500~haha

S. Season Of Choice?
musim cuti semester time belajar2 dulu...bole tido smpai mak dh start perang bunyi kt dapur...~haha

T. Tag five people/group
aku mcm tag org yg sama je ngan wawa nti...

U. Unknown fact about me?
aku ni kelakar...syhhh rahsia~hehe

V. Vegetable?
aku suka ulam....

W. Worst Habit?
malas gi keje...mmg malas gile...tp nk wat camane...aku bukan anak hartawan bahkan bukan juga isteri jutawan hai-o...aku terpaksa gak gi keje utk dptkan duit dihujung bulan tp takpe kt tmpt keje aku leh berinternet sesuka hati...

X. X Ray or Ultrasound?
x-tray-boleh membuatkan hatiku berdebar ketakutan...
ultrasound-boleh membuatkan airmata ku meleleh melihat ciptaan dari Allah, sungguh besar kuasaNye...ada org dlm perut aku...

Y. Your favorite foods?
ikan patin masak tempoyak...aku nk tunggu sgt masa bila la yg aku akan jemu nk makan mende ni...mgkin x akan jemu kot...

Z. Zodiac sign?
kala jengking...

4 comments:

alifah@along said...

napo sangat penyakit mulut sungguh..jwb tagged berjela2..tgk wawa jawab..erbeza bukan??hehehhee...ko tak bagitau pun gaji naik samapai rm500??huhu..patutla...tak nak blanja aku lah tu...hehhehe

~ini an~ said...

along:ini bukan penyakit mulut...ini penyakit jari jer...rajin menaip hehe wawa tu mmglaa...dh xleh tanding dh thp simple dia~hehe

13may said...

keja sabtu sampai ahad...

offday mlm jumaat...hehhe hehhe

lawak ajer...

salam ramadhan :)

Unknown said...

erkk.. soklan tambahan...

saiz pinggang/seluor terbaru please... ekekekeke....