Wednesday, August 19, 2009

sofea natasha~

ini adalah anak sedara saya...anak kepada abang saya...
last week aku blk kg...sbb nk jupe ngan budak ini lah...
budak ini sgt bulat,sebulat mak sedaranye hehe
bila panggil nama dia pandang...senyum2...tp bile amik..uwaaaaaaa.....sungguh geram kepada ini budak...

sungguh beza ketara yer warna kulit cucu dan atok...si cucu putih mcm kuih pau...si atok sungguh coklat tua~hahahaha


mata sepet...ada hati nk buka besar2


badan berketak2...dagu berlapis...peha ke betis sama saiz jer...kaki sembab mcm org ngandung 9 bulan hahaha syok je kutuk budak ni...padahal mak sedaranye sama naik jer...


8 comments:

Cikpid said...

comelnye anak sedara ko ni An...dhlaa comel..tembam..putih..muke cute..

mmg sesuai laa jd calon menantu aku ni..kalo ddk sebelah Afieq ni..bagai pinang di belah dua

alifah@along said...

comelnya dia...mcm aku masa kecik2, hahahhahahaha

~ini an~ said...

pid:sian pinang tu kena belah dua...nti kita aturkan penjodohan itu...tp kena nmpk mcm kebetulan la,x syokla yg nmpk mcm dirancang hehe

along:laaaa...patutla bile aku pegang si sofea ni,aku rase mcm pegang seseorg...rupe2nye ko lah orgnye...hehe

Mrs. Bee said...

comel giler ank sdare ko ni an..bdn pun mcm sdap2 nk pelukk jek..hehe..muke pun ada mcm cainisluk sket..:p

tunggu ank ko pulak..hehe..kita tgok nnti..anluk ke nurilluk..:D

ciPuding_7 said...

ya ampun..
sedapnya badan..
rasa nak peluk²..

Unknown said...

comel nye baby tu..

btw,i link u k ;)

~ini an~ said...

noma:mmg cainisluk budak kecet ni...anak aku nti brad pitt luk haha

farah:u peluk la cik abg u dulu...hasil dari pelukan tu nti kuar budak comel hehe

chipsmore:ok

sang mentos said...

muke cam kak yan...

hampir tercabut2 sepit rambut sofea ayah ko dok suh dia melompat...hehehe