Thursday, August 6, 2009

aku pun nk bercuti~

seperti along, mgkin dia akan bercuti di tmpt2 peranginan TATAPI pada aku...

aku nk kan percutian dari melayari internet...kerana aku ada PEKERJAAN yg perlu di buat (poyonye ayat...mcm ko sorang je ada keje)...

konon2nye,xnak update blog,xnak buka facebook,friendster....nk FOKUSSSS buat kerja je bile sampai kt opis...(sila muntah)

i'll try to finish this job ASAP...supaya aku leh dgn jayanye bersenang lenang kt opis nti(mgkin kah?) lalalalalala

tapppppiiiiiiiii klau aku tak melayari internet...aku akan mengantukkkkkk...camane nk wat keje...huhuhu...

3 comments:

sang mentos said...

gigih gitu...keje rajin2..mebi u r the one yg ELIGIBLE naik gaji..hehehhe.....

Cikpid said...

wahahahhaha...ko boleh ke an x update fesbuk semua tu..

aku xleh an..mcm ade setan..ade yg mhasut...

alifah@along said...

ye ker?boleh hidup tanpa intenet..aku boleh bek(betul ke ejaan aku ni??lantakla..)la...ko takkan tahan punya...kalau ko stop berinternet, ko mesti habiskan duit telefon company ko..hehhe..better ko pilih berinternet...