Tuesday, August 18, 2009

happy birthday~

HAPPY BIRTHDAY TO MY B...


hari ini hari jadi suami saya...dh ada suami rupenye hahaha
dia skang dh 27 tahun (dh tua ke,ke muda lg?...mgkin dia akan tua sblm usia hehe)
last week blk kg.,mak dia cite(cite yg my hubby ni tak penah nk amik tahu pun)...
mak ckp, bersalin kan dia la yg paling senang...bidan tak sempat sampai dia dh kuar (sungguh tak sabar nk lihat dunia)...harap2nye baby dlm perut ni pun senang nk kuar mcm ayah nye hehe

hadiah dh terbagi awal...kononnye nk wat surprise...tp biaselah...aku adalah org yg tak sabar utk buat surprise...
ingt blk keje nti nk buat alasan blk lmbt,nk beli kek..nk duk nyorok dlm umah...nti dia masuk umah...konon2nye nk pasang lilin kt kek...surprise la konon(dia x baca blog aku time keje rasenye)...tp mlm td aku dh ajak dia gi celebrate kt secret resepi...muahahaha...pastu dia lak mgkin balik keje lmbt...ape2 jelah...

to my sayang...
happy birthday to you...
i love u forever...
ayang harapkan b bahagia hidup bersama ayang...
ayang akan berusaha utk bahagiakan hidup b...
ayang akan belikan rumah mewah,kereta besar,jet persendirian,saham dan pelbagai lagi hartanah utk b...miahahahahahaha(sumenye dalam mimpi)...

7 comments:

Cikpid said...

happy birthday yer B..eh..B lak aku panggil..en nurill..happy besday..

mcm2 ko nk bg kat laki ko eh an..bini no 2 ko xnk bagi an??hahahha

sang mentos said...

hepi besday encet nuril...
ye puan aizaang u bagi peresent ape kat hubby u??

hehehe..kepoh sehhhh...

~ini an~ said...

cikpid:klau ko ada bagi hadiah tu kt laki ko..aku akan pertimbangkan nk bg kt laki aku...ko kan mentor kitaorg....haha

wawa:aku bagi spender wane striking je kt nuril...smpai terbeliak mata aku tgk nuril pakai hahaha (kantoi tgk)

Cikpid said...

hahahhaha..terbeliak ke terangsang???

Hahahahahhahahahhaa

Mrs. Bee said...

hepi burve day en nuril.. :)
smoge panjang umo murah rezeki..

~ini an~ said...

cikpid:dua2...teransang la yg terlebih haha

daria:tq(wakil)

alifah@along said...

happy berday en.nuril..semoga bertambah sayang kat ayang...hehehhehe...