Friday, May 29, 2009

o...oo..ooo balik kampunggg(ulang 2-3x)...

xde modal sbnr nye nk update blog...

badan pun x berapa sihat...dr malam td rase penat sgt...nk mkn ns pun sgt tak berselera...sumbat2 jer...tp sblm blk kg ni nk gi shopping baju baru untuk kenduri(haaaa...yg ni x penat laaa) hehe

minggu ni abg ipar nk kahwin...mlm ni blk kampung....yeayyyy...dulu blk kg ada 1 umah je yg kena balik...skang dah ada 2 umah nk kena blk...umah mak n mak mertua...yg pasti kena balik umah mak aku dulu yerrr...hehe...huhu...walaupun blk umah mak aku dulu...tp mcm sekejap je duk kt umah mak aku...sbb nti nk kena attend majlis akad nikah brother i.l. isok lps maghrib and kenduri keesokkan harinye...

dah tu jer malas nk cite....kan best klau mlm ni aku otw gi kedah?

muka mak yong yg di taburi jerawat bak pasir di tepi pantai...di mane pantainye makin bulat huhuhu

7 comments:

IDA ADNAN said...

awat muka pucat sgt an..?

Wang K.H. said...

Prison Break Special Edition , Final Break : http://kankan.xunlei.com/4.0/movie/53/62253.html

Mrs. Bee said...

aah..pucatnye muka ko..
btw..comey la ko pakai tudung cmtu..aku pnh try..tp rsa mcm x kena pulak..nape aku tgok org lain pakai cntik je..huhu

sang mentos said...

a'ah..aku sokong..nape org pakai tudung tu napok comey je...aku pakai nampak cam bola netball...??
journey to kedah so far ok..tp aku ngan pid jadi puak minority la...so xleh la nk sawan beria sgt...huhuhuh

~ini an~ said...

ida:pucat ek?kurang zat dh kot huhu

daria:aku skang pucat,penat dan lain2 lg huhu
aku main belasah je pkai tudung ni...nk tunggu pipi kempis xdptla aku pkai tudung cmni...aku tgk bienda dlm cite duda&dara tu ok je pkai...

Cikpid said...

lawa aa tdg ko ni an??mana beli haa??aku penah pakai tapi cam hape jek..

yer..kami jadi puak minoriti yg terpencil..hahahha..kan wawa??

~ini an~ said...

wawa:weh..ko pkai ok je laaa..comel mcm aku gak hahaha

cikpid:tudung spuloh 2 helai ko kata lawa...camane ko tgk aku pkai lawa,org lain tgk ko pkai lg lawa hahaha edisi perasan lawa ni...puji skit dh ober...