Thursday, May 21, 2009

al-kisah ketiadaan aku...

isnin...aku mc...
selasa...aku pegi jelapang...diskas final claim project...jalan2...makan2 free
rabu...aku ada je kt opis...tp pc aku buat hal...aku xleh connect ngan internet..
khamis...atas nasihat en.suamiku...aku berjaya mengakses internetttt!!!

yeeeeaaaayyyyy!!!

baru aku sedar yang internet ni la punca aku malas buat keje...xleh connect internet siap je keje aku hahaha

nk kena bg cadangan kt menteri kerja raya kena block internet di opis nih hehe <--why menteri kerja raya plak?hehe mcm xde kaitan ngan aku jer

2 comments:

sang mentos said...

cayalah...!!!gua ingt lu mabuk2 dh dpt MC 3 bln....yeyaaayyy!!!

Cikpid said...

hahhaha..anak ko msti jns kuat keje ni..sbb ko rela nk suh menteri kerja raya (yg xde kene mngena) utk blok inet so ko leh buat keje..hahhaha..

Aku pon ingat ko mabuk laut..