Monday, May 25, 2009

huhuhu

aku yg hamil - minggu ke-9
seawal kehamilan sehinggala hari ini, aku tak alami sebarang alahan mahupun fenin2 lalat...alhamdulillah
aku tak alami mcmane pid alami...muntah dari siang smpai mlm,tido je tak muntah...smpai masuk hospital...
aku tak mcm dzu...segala jenis bau tak leh terima..jalan asyik tutup idung jer...sakit belakang smpai dpt mc 3 bulan
ape yg aku rase kan adalah keletihan...
badan ni asyik rase penat jer..tak bertenaga...cepat lapar huhuhu
time bangun pagi...bile mandi tu,x sabar gile nk siap mandi...sbb perut dh lapar gile...nk makan..nk makan...nk makan
nk pegi keje malas gile(tp x ngandung pun malas gak...) hehe
kt opis...lemah jer...pastu kul 11 dh start lapar huhuhu nk makan...nk makan...nk makan
dulu bile blk keje, aku sgt bersemangat utk memasak...tp tidak lg sekarang
blk keje je dh melepek...rase nk muntah ada,pening2 ada, sakit perut ada huhuhu sume rase jer...dpt makan terus segar...huhuhu
asyik makannnnnnn jer...bole bayang x sebolat mane dh aku ni...hehehehe

4 comments:

Cikpid said...

amboih..kalo camtu mudah sgt..sediakan jeklaa makan2an mcm snek or buah2 dlm handbeg..so, lapar jek mkn..aku dulu x leh mkn..hahahha

sang mentos said...

ok la tu...mudah dan senang la...bole lepak2 lagi ke?hehehe

~ini an~ said...

cikpid:ok gak cadangan ko tu...

wawa:lepak xde masalaaahhhh...tp jgn lepas blk keje..sbb mmg lps blk keje dh lembik huhu

alifah@along said...

hu3..tak byk ragam ko ni ...senang jadi NURIL...he3, tp tak boleh la nak bermanja mcm pid..ha3, pid gak yg kena...