Friday, May 22, 2009

cinta hatiku CBP...


ini cinta hati saya selepas en. nuril azwa...ini adalah hadiah harijadi saya dari mak dan abah...segala hutang piutang dan maintenance di tanggung semasa belajar jer...dah keje bayor sendiri huhuhu....

kegilaan saya dari sekolah menengah adalah BRAD PITT(eh bukan brad pitt gilakan aku ker?haha)...memandangkan plate kete saya CBP dan ada BP dibelakang...saya mereka nama yg indah utknye...xkan nk isi cewek bergerak pantas plak kan,x glamer langsung...so,saya bg nama dia CEWEK BRAD PITT...sesuaila dgn saya yg mmg kekasih hati brad pitt hahaha<--sile biarkan saya perasan...

tapikan...aku sangat tak sangka ada org jeles ngan nama tu(jelesla kot,sbb kete dia xde nama yg best leh di rekakan)...lalu menukar namanye kepada CELAKA BUDAK PEREMPUAN...

adakah aku akan down di celakakan oleh engko?...aku cume ada rase kesian jer

adakah engko ingat aku pun akan mencelakakan ko juga?...ooohhh tidakkk...biar muka buruk jgn mulut n hati busuk...

adakah sgt menjadi nikmat dunia dapat mencelakakan aku?...alhamdulillah,ada yg menabur saham utk aku kt 'sana' nti(ayat mcm ayat ustazah jer)

silalahhhh....sebutla perkataan tu sebanyak mungkin kalau itu membuatkan ko puas hati...semoga anak ko dpt 'didikan' yg baik dari ko...kira ada pelapisla nanti

aku????langsung tak kisahhhh...tapi sendiri mau ingat....hahahaha(walaupun cerita lama tapi ia masih segar di ingatan)...dlm hati ni takde dendam tapi dah kurang 'selera'(mungkin sbb aku pregnant kot hehe)

4 comments:

Cikpid said...

wah..sape ke gerangan yg bg gelaran camtu haa??haih...jgn marah2..hehheheh..tu ade budak dlm perut tu..

~ini an~ said...

aku mmg tgh memberi contoh yg baik utk baby dlm perut ni pid hehe mane ade marah...buat tak tahu jer

sang mentos said...

uiisshh..sgt emo...nape sume emo ni..???beristighfar byk2....

~ini an~ said...

wawa:ni cite lame...saje je tulis dlm blog aku ni sbg kenangan hehe