Monday, May 11, 2009

honeymoon~part 2~

this is our 2nd day honeymoon...
pid,nk aku cite ke berita baik tu...x yah tunggu smpai cite honeymoon ni abis ker...?
okey laaa...aku cite...sblm aku gi sabah aku wat UPT(tahu tak mende ni?)hehe
time aku test tu...kt mende alah tu dh ada 2 line tp...second line yg nk bgtau aku +ve pregnant adalah sangat kelabu...jd ia sgt tidak sure...

tapi aku tetap assume yg kami honeymoon bertiga sudahhh...sentiasa dlm keadaan berhati2...
2nd day trip, kami ke pulau...pulau manukan namanye...

posing senget bg mengelakkan dari kelihatan gemok...tp senget pun ttp nmpk gemok dan comel hahaha...tuihh
berani en.nuril ckp...dia x berapa excited sgt nk mandi...siap bawak seluar pun xnak...

cantikkan air dia...ni baru nk berlepas...air dh cun,belom lg smpai pulau huhu adalah sgt menyedihkan aku tak boleh mandi...pengorbanan ni baby...

see...mcm dlm akuarium kan

ini adalah org yg sgt menyesal tak bawak suar...aku suh dia pkai spender je taknak hehe gigih cari kedai nk beli suor...

nasib baik ada jual suar di dlm kemampuan nk membeli nye...klau tak ngigau berenang laaa...xpun pkai safety jaket je...ada berani???hihi

dekat kaki en.nuril tu ada ikan bilis yg sgt bnyk...

ni kat jetty...tmpt org sll bg ikan makan...aku pun gigih celup tgn kt situ

geram...geram...gerammm

jam waktu ni adalah pukul 2...sila bayangkan betapa sejuknye cuaca tp aku boleh bersila kt jetty...hehe
balik dari pulau,we jalan2 lg dlm pasar filipino...beli ape yg patut...dan sgt tak sabar tunggu malam...sbb nk mkn ikan bakarrrrr...kali ni nk cari kedai yg ada air asam plak...
ni sutun...diameter dia +- 7cm n panjang dia..lu pikir la sendiri hehe

ikan ini sgt sedattttt...

berpeluh2 ko mkn kt sini...sedap sgt kot...

4 comments:

Suraya Jafar said...

waahhh.. ni lagi sorang nk diupgrade ke list mommy to be ek? cepat post berita hangat!!

Cikpid said...

hahahhaha...kalo ade baby dlm perut xleh mndi laut ke?hahahha..brendam jeklaa..air dh laa cun..cume ati2 jeklaa..ape2 pon happy for you..welcome to the kelab xleh tido mlm lena2 laa yer

~ini an~ said...

suraya:sabar yerrr hehe

cikpid:bukan x bole mandi klau ada baby dlm perut...cuma berhati2...kan dia lemah lg...kita mane tahu...sayang wehh..bukan senang nk buat hahaha

Unknown said...

sejak aku kenali sabah, aku dah tak heran dah kat laut t'ganu huhuhu (ek eleh ekcen...)

takpo2... takkan ilang sabah d dunia... nanti g seken honeymun laks yer... time tu bleh la aku ngekoq skali hehehe...