Tuesday, March 27, 2012

aku kannnn...

aku ni kannn...kalau sape yg dh kenal mmg aku seorang yg sangat OUTSPOKEN...
sehinggakan diri aku sendiri sedar...sepatutnye aku tak cakap macam tu hohoho
dengan kesedaran itu aku cuba sedaya upaya utk 'INSPOKEN'(ada ke word ni haha) kan aku semula...
yg mane aku leh control...aku control...
yg mane aku takyah cakap...aku senyap...
aku cuba...aku cuba sangat sedaya upaya aku...
yelahkan semakin menjadi remaja purba ni...semakinlah matang skit...konon2nye...

ekceli i learn from my husband...
dia adalah sgt penyabar...cool je..i loike!(ceh poyo plak bini dia ni)

dan semalam...pada date 26th March 2012...
aku selamber je ckp ngan bos 'HOW DARE U...'kahkahkah tak kelakar...
dia yg bayar gaji ko kot...kenapelah ko sengal sgt ckp mcm tu...kot IN sgt pon,jgn la jujur sgt kan...

kes dia terjadi masa nk meeting...
ada sorang kelik aku ni x masuk lg...dan bos aku ckp...'dia tu kan karakter dia mcm kartun...'
aku pun pandang dia..'eh...how dare u ckp org mcm kartun'(nape ntah aku ni protektif terlebey pulak)
bos aku ckp 'i mean adorable cartoon'...
ooo ok...adorable...

sampai kesudah aku menyesal guna ayat how dare tu hahaha
padan muka aku,padan muka bos...sapa suh buat training sabtu n ahad...dh abis kuar segala DARE bagai...tetttt

No comments: