Monday, April 2, 2012

6k...

aku adalah sgt malas utk buat kerja...
sebab utama gaji tak masuk lg...
sebab kedua...duit dh nk abis sbb gaji tak masuk lg...
sebab ketiga...banyak nk pakai duit tp gaji tak masuk2 lg...
ok...mmg masalah aku gaji je kan...

watdepak...
mmg sengal tahap cipan...tak tahu sapa yg bersalah tp tolonglah faham bahawa duit gaji itu adalah motivasi terpenting dalam diri seorang yg bekerjaya...
please...please and please la understand!!!

maybe aku tak biase lg ngan keadaan ni...sbb dlu gaji ai 20lebih haribulan dh masuk...dats y la kot...xleh menyerap bagaikan spongebob lg keadaan sebergini...2hb masih xde la any amount yg float ke floating ke terapung ke kejadah nk yg dh clear lg la jauh...
serius ini semua membuatkan aku xde mood nk keje...malas!

dah tulis panjang2 baru aku sedar tajuk aku ekceli 6k...
owh gaji aku 6k ke...owh mmg la tidak kan...

aku bising sgt pasal gaji ni bukannye ape...aku nk wat money planning(tahik kucin)
ekceli aku dh terbeli sesuatu yg bernilai 6k plus...fengsannn...dh beli baru nk planning...tuihhh!
aku buat monthly installment sbb aku mmg x mampu nk beli tp aku beli jgk...bodoh nk mampus!!!hahaha tp ai really think dat mende tu sgtla penting utk aku skang...huhuhu

aku berdebar2...berbaloi ke tak...aku beli natang tu...
dah la berhutangkan...huhuhuhu tp ape pun mende tu aku dh beli...so,nk taknak aku kena pkai...selama 9bulan ok...wajib pkai...tak pakai aku suh laki aku lempang aku hahaha
nti klau aku ada tulis dlm blog laki aku lempang aku...so dh tahu ek sbb ape hihihi tak kelakar...

doakan aku committed dgn tanggungjawab 6k ku ini...huhuhu

No comments: