Tuesday, March 6, 2012

expose mistik bah.2

sambungan dr entri lepas....(wahh byk ko punye entri dlm 1 hari....)
keadaan gatal2 tu jd mcm chipsmore...kejap ada kejap xde...
tp aku duk perasan bile aku masuk opis aku mcm tak sihat...
bukanla sakit teruk...
tp kejap2 rasa mcm nk demam...kejap2 sakit belakang...now dh melarat sakit kt dada

aku tak sempat nk pikir masalah sakit aku sbb aku duk risau pasal anak...
irfaan boleh dikatakan selang seminggu demam...
demam batuk selsema berminggu2...baik seminggu,demam balik...
mmg tak senang jiwa...jiwa kacau klau anak demam...

rase mcm selang seminggu gi klinik...
last skali gi klinik n irfaan kena pkai gas wap tu utk cairkan kahak dia...
so,aku mmg x snggup tgk anak menggelupur mcm tu...

aku cari ustaz...ustaz yg aku berubat kt part 1 tu xde...pegi umrah
aku search punye search...jumpa la ustaz lg sorang...
aku tepon dia...tnye dia ada mengubat org tak malam ni(malam td)...
dia ckp ada...
sakit ape?...aku ckpla pasal anak demam tak kebah2...
ustaz ckp...'mmm ni dtg dr mak ni'...hohohoho

mlm semalam aku gi jumpe ustaz tu...
ustaz ni soalan dia byk...cari cari gali gali punca dari mane...
aku cite pasal aku dh pegi jumpa ustaz masa aku naik gatal2 muka tu...
tp dia x based pasal cite aku tu je utk dptkan punca...
dia tnye irfaan bersalin kt mane, pukul bape,uri tanam kt mane, masa pantang duk umah sapa...
nuril penah blaja silat tak?kenapa brenti...blablablabla...aku lupa nk ckp kt ustaz,aku pun belajar silat dlu hehehe

pastu dpt puncanye bile dia tnye...ada tak pernah nmpak kelibat?hitam ke putih ke...
so...jwpnnye mmg la ada...
aku masa pregnant irfaan sll nmpk mende tu kt umah sewa kt kl dlu...
ok done...
ustaz dh tahu punca...
ustaz bg perumpamaan...klau kita xde tepon,kita xleh tepon org...
klau kita xde jin,kita xkan nmpk jin...
so dia x hairan kenapa aku masuk opis baru jd gatal2
jd sakit2 badan...
sbb dlm badan ni dh ada 'sesuatu' itu

ustaz ckp 'sst' tu kadang2 sbnrnye nk blk tp dia tak tahu jalan balik...
reason aku gatal2 n sakit2 tu adalah sbb dia 'berlawan' dgn 'mende' yg mmg ada disekeliling aku...
jin xleh masuk kawasan jin lain...berlaga pawang...

bersambung part 3...

No comments: