Saturday, June 11, 2011

hai blogku!

merindui dunia beblogging tegar seumpama merindui masak asam tempoyak ikan patin mak...
rindu utk mengupdate blog sesamppai ke opis...xleh wat keje selagi x update blog dan membaca blog2 yg berupdate haha nmpk sgt kuat ulat...

byk cite nk cite smpai sudah tak cite2...bukan cita2 tp cerita...
byk mende nk direpekkan smpai lgsung tak merepek...

buat masa ni...perkara yg sll diingatan adalah kawan2 saya...

owh kawan2ku!saya rindu kamu semua...sgt2 rindu saat gelak ketawa kita...
bende tak payah lawak sgt kite leh gelak berdekah2...
main futsal,main badminton,buat lawatan ke bkt cerakah,pegi tgk wayang secara jemaah,tiru wat assignment,tiru masa exam,wat toyol utk jwb quiz,gelakkan org tido dlm kelas,tgk video org basuh cermin kete depan guna tet*k hahaha wat conference lg 30min nk abis keje dan mcm2 lagi...

klau lah boleh undur masa tu sume...pasti akan aku undur 8juta kali...
namun sayang...sumenye hanye dlm ingatan yg selagi mampu di ingati...
klau yg dh wayar sot mcm aku ni mmg dh byk sel2 tidak berhubung...smpaikan cite wat lukisan on plan n pandangan sisi pun aku dh lupa hahaha

aku rasa mcm nk gile rindukan kegilaan kawan2 aku sume...
rindu weh rinduuuuu...
rindu pada mak2 budak yg sedang sibuk membesarkan anak
rindu pada yg belom jd mak budak...yg sering di bgtau 'tunggu la turn korang...tahu laaa' yg berbaur ugutan haha
rindu pada bapak2 budak yg mmg selayaknye dh jd bapak budak dr hari 1st masuk kelas degree tp perangai sume mcm budak terencat haha
dan juga rindu pada yg telah meninggalkan kita selamanye...bak kata anas 'tak sempat kita dgr lawak dia smpai ke tua kan' terngiang2 dowh ayat anas tu huhuhu

tacing la kawan2...saya rindu sama kamu semuaaaaaa huhuhu

1 comment:

alifah@along said...

owhhhhh..pagi2 dah buat aku tacing...sedih pun ada...Miss u 2 3 4...ada byk lagi tak masuk An, rindu rempit bersama, rindu itu..rindu ini..byk lagi rindu... arghhhhhh....mmg rindu la....