Sunday, June 19, 2011

hari ayah...

dulu saya punye abah...kini pun saya masih punye abah...
tiada siapa boleh ganti tempat abah...
pengorbanannye tidak terperi,tidak ternilai,tidak terbalas...
kasih sayang,jasa budi,penat lelah,suka duka bersama abah...

kini,anak saya punye seorang ayah...
ayah yg mengulangi semula apa yg abah saya lakukan utk membesarkan saya...
berkerja utk memenuhi keperluan
memberi kasih sayang sepenuh hati
berkorban apa saja sekalipun nyawanya sendiri

bertuah anak saya punya seorang ayah yg cukup sempurna
bertanggungjawab,bertolak ansur,bertimbang rasa,penuh dgn kasih sayang,kesabaran dan kelembutan...

klau irfaan leh ungkapkan kata2 pasti dia akan cakap
'terima kasih ayah kerana telah menjadi ayah yg sgt sempurna utk irfaan'


'Ya Allah,Kau kuatlah ikatan kasih sayang antara kami sekeluarga'

No comments: