Friday, October 22, 2010

pelik tp benar...

hari dh lewat malam...tp aku masih tak tido...pelik kan?tp itu benar...
saat lahirnye seorang anak,lahirlah juga seorang ibu ke dunia ini(owh...sungguh kefamilyan ayat yg digunakan)...
ape kaitannye ngan tajuk??

aku pelik ngan diri aku sebenarnye...
dulu time menuntut ilmu(skema gile) aku bgn tido klau boleh kul 12tghari...
xpenah aku rela bgn pg utk ke kelas...x penah...x penah...confirm dlm keadaan sgt terpaksa...terpaksa wehhh...dan terseksa...
terpaksa tu mgkin sbb aku tak penah ada boyfren sekelas kot...bukan xde sape nak...org je yg xnak kt aku...aku nak je kt org hahaha
nak segulung ijazah(se je)...tp xnak gi kelas...ape ko ingt,U tu pakcik ahmad yg punye...

time dh keje...owhhh lg terpaksa bgn pg nk gi keje...
terpaksa sbb nk ada gaji tiap2 bulan...nak byr kete,nk byr umah sewa...nk mengketedarah...nak kahwin...
gi keje semata2 nk rekod punch card penuh...hujung bulan dapat gaji...
kadang2 MC, kadang2 AL(kerap biasenye...hujung tahun menggagau cari cuti pergi mana ntah)...
time keje tu dalam pale otak xde ingt mende lain...'klaulah dpt tido...kan best'...itulah zikirnye haha

ok...ape yg pelik...
yg peliknye skang...aku hanye perlukan tido lebih kurang 6 jam je...itupun lena sekerat2...antara kul 12 ke kul 3...pastu kul 3 lebih ke kul 6 lebih...
bangun2 je tu...dah takde nk pikir tido...ada jgk laa tipu la xde...
tp mmg peluang nk tido tu xde...dlm pale otak...list job to do tu xpenah clear...
'lepas ni nak buat tu...lepas tu plak nk buat tuttttttt' hehe

ahhh malas dh la nk taip...
aku nk gi tido daaaa

>>hari ini aku menangis...aku menangis sbb anak aku menangis...letih perasaan lg letih dr letih badan...
>>irfaan...maafkan ibu sbb merungut dlm proses membesarkan irfaan...i'll do da best 4 u...
I LOVE U

1 comment:

Puteri Ogy said...

merungut je keje... keh3