Friday, October 29, 2010

mimpi...

perasaan adalah sangat tidak best di hari ini...
kerana aku tido di pagi hari...selepas bersarapan dan anak tido kembali...hehe
dan bermimpi...

bergaduh ngan sang suami...
siap cakap aku engkau lagi...
marah betul gayanye...
cakap mmg nk bg sakit hati jer...
xde rase hormat, xde rase sayang, xde rase kasih, xde rase cinta...

alhamdulillah...ianya 1 mimpi...
jgn jadikan ianya realiti...
suami saya tak penah marah2 tak tentu hala
isteri suami saya jer yg sesekali meroyan hahaha tp bukan tanda tak sayang...
biasela org pempuan kan...emosi tak stabil(alasan)

tapi lg tak best kalau mimpi laki ada bini lg satu....
ini mimpi ngeri yg mmg aku selalu mimpi...
lebih dah 3kali rasenye aku mimpi nuril ada bini lagi 1...
sakit sangat rasenye...sakitttttt sangat...

p/s:wahai perempuan, janganlah kau seksa perasaan perempuan yg lain...hanya kerana seorang lelaki...

4 comments:

alifah@along said...

oh tidaAKKKKKKKKKKKKKKKK... mintak jauh an mimpi yg bukan2..oleh itu, jgn lebihkan tidur anda (jeles)

~ini an~ said...

along...sedap tau dapat tido dlm kul 9pg hahaha

Mrs. Bee said...

seb baik ko tak ngigau pegi marah2 si nuril tu smbil ckp aku engkau an..hehehe

~ini an~ said...

noma...bab ngigau2 ni aku serah kt ko n nuril jelah hahaha