Wednesday, October 13, 2010

nak update...

al kisahnye aku nk update blog tp tak tahu nak cite ape
hahaha
mungkin aku dh ketandusan idea...kurang pergaulan, kurang jupe org ramai bersamaan kurang gosip hahaha
kerana hari2 aku asyik hadap muka irfaan, x muka irfaan muka bapak irfaan...
dan aku baru sedar yg aku dh jarang(xde kesempatan) nk hadap muka sendiri depan cermin huhuhu klau ada pun mesti tgh dukung irfaan, hiburkan hati dia yg mmg kojenye mintak dukunggggg memanjang...

ape yg ingin diceritakan...pasal kehidupan?
sume org punye kehidupan sendiri...yela klau dh xde tu maknenye dah mati la kan...
ape yg kita nak dlm kehidupan ni?mestilah kebahagiaan kan...
ingin sentiasa senyummmmm, ketawaaaa, ringan kepalaaaa, tenaaaaangggg jer...
dpt x feeling yg best tu...
cube pejam mata, senyummmm...tarik nafas dalam2...bayangkan sst yg indah...
fuuuhhhh...

rindunye saat2 mula2 jatuh cinta...
rindu merindui...ingat mengingati...sayang menyayangi...
nape bile dh kahwin kurang ada perasaan tu hahaha keji....
aku tuduh suami aku tak bg perhatian...tp bile aku pikir blk,aku pun tak bg perhatian kt dia
aku kata dia tak pandai nk romantik2, aku pun jarang nk beromantik2 ngan dia
hahaha
inikah namanya perkahwinan?hikhikhik
aku je ke mcm tu?ke org lain tak mcm tu...???
belajarlah utk mencipta kebahagiaan yg diimpikan...
sekian repekan...

No comments: