Monday, October 4, 2010

dah seratus enam hari rupenye...

lama dah rupenye aku tinggalkan kerjaya...
106 hari...aku dh tgglkan skill2 aku
skill update blog, skill hadap fb hahaha
bukan tu jela skill aku...

sedih la pulak bile ingat balik...
rase nk keje semula la pulak...
hehehe

aku tgh berbelah bahagi lapan belas belah skang ni...
memandangkan anak aku dh meningkat dewasa skang ni kan..
nur irfaan dah 9bulan...dewasa la sgt...
mane tak aku katakan dh dewasa...
irfaan baru je pandai duduk (dia x merangkak smpai sudah)
pandai je duduk dh gigih nk berdiri
dh pandai je berdiri terus xnak org pegang sbb dia nk jalan...
dh tak nak main sambil duduk...nk main smbil berdiri...
'org dh dewasa la ibu...'

tu yg membuatkan aku berpikir lapan belas kali tu...
nk keje smule ke nk wat keje dari umah jer....
nk keje smule ke nk wat keje dari umah jer....
nak wat keje dari umah ke nak keje smule....
nak wat keje dari umah ke nak keje smule....

mmmm...nasib baik dh ada internet kt umah...
aku main fb n update blog jelahhhh
hahahaha

No comments: