Wednesday, October 6, 2010

Kaf wau ra wau sin...kurus

SEBERAPA CEPAT ANDA MAHU KURUS??
SEBULAN???
8 BULAN??
SETAHUN?
8 TAHUN??????


wahhh...mcm soklan iklan plak ek...
klau aku...jwpnnye adalah hari esok jugak aku nk kurus...
huhuhuhu

permasalahan aku dari dulu kini dan mgkinkah selama2nye...
adehhh...
sedih melihat gamba lama2...
sedih melihat baju dan suar lama2...
sedih melihat diri sendiri di depan cermin...

ko sedih masa taip ni je...
time makan ko xleh miss
time tido ko xleh tak cukup
letih sikit dh ngada2
mane lemak tak tepu...

aku perlukan mentor...
mentor utk menguruskan diri...
anyone???

perlukah aku melancarkan misi...
seumpama misi mendaki ke gunung tahan bg menguruskan diri
berenang dr hilir ke hulu sg. pahang(berenang pun tak reti)....perlukah??
tak pun hisap dadah cepat kurus jugakkan karkarkar...cepat mati pun ye jgk

nape nak sgt kurus????
tak lawa ke org gemok ni ek?
tak seksi ke org berisi-isi ni huhuhu
tak menawan ke org berperut mcm pelakon hindustan dulu2 ni(ekceli lebih skit la tang perut tu)

aku masih tak boleh meng'saiko'kan diri aku, aku tetap gorjes walaupun aku ni bukannye gemok tp berisi je(puihhh...gemok la tu)
tak boleh tak boleh tak boleh...
sbb klau aku dh berjaya berpikiran begitu...itu bermakna aku dh menerima kegemokkan yg makin menjadi2 ni
huhuhuhuhuhu

irfaaaaannnnnnnn tolong ibu...

2 comments:

alifah@along said...

wahhhhh...sudah tukar ini background...hehhehe..nice...
tajuk tak bleh belah...hehhehee...saya pun mau kurusssssssssssssssssssss....ko kurus apa...hehheee

Puteri Ogy said...

mau kurus?? saya menawarkan kursus pengajian secara e-PJJ. yuran pengajian tidaklah mahal cuma rm250/month. murah bukan?? tehehhehe