Monday, July 27, 2009

malam tadi dan hari ini~

malam td...
xde la malam sgt...dh pagi pun...
pukul 4.30 pagi aku tersedar...mcm ada rase tidak selesa di bahagian perut...
'aku nk kencing ker?'...pegang2,raba2...aku terase sst yg bulat di perut aku...
kepala anak aku ker?...biar betikkkkkk...4 bulan dh leh rase ker?...
azan subuh aku bgn n cari semula benda bulat tu...dah xdeeeee...
en husband:'kenapa sayang?'...
pn wife:'kul 4.30 td ayg terasa ada menda bulat kt perut ayg...kepala baby kot, ni dh xde la plak...nk bg b pegang...mane ntah...'

pagi td...
datang opis dgn girangnye...sbb ada department meeting, yg aku berjanji utk mengkayukan diri...ko pun xleh nk handle mamat sorang ni,masalah 4 tahun pun mamat ni asyik bg jawapan yg sama jer tp ko boleh sabar...and skang ko nk kejar aku plak yg settlekan masalah tu sume...no way!!!...

abis meeting, mamat yg dh xde sape dh leh handle dia ni ckp kt aku...
dia:'i need to talk with u' dh sume org kuar, siap tutup pintu bilik meeting...(ape hal la mamat ni?)
dia:'i saw u updating CV?r u preparing to leave this company'
aku:'eh no lahhh...our management ask for it kan?'<---sibuk je kau!!!ikut suka aku laaaaa...
dia:'i'm happy work with u bla bla bla...so far ur work ok bla bla bla..i've no power to stop u bla bla bla...but IF u are leaving,please inform me earlier bla bla bla..later difficult for me to train other people bla bla bla are u have problem?please tell me?...at least i know...if u are not happy, of course u dont care what happen to this department if u r leaving...'
aku:(aku tak kisah pun ape ko ckp...bukan ko leh naikkan gaji aku pun)

pastu bnyk lg laaa yg dia nk ckpkan..tp aku malas nk layan...nk komplen aku selalu dtg opis lmbt ngan alasan 'pegi klinik'...nk suh sms dia mane aku pegi...dia x penah sms aku pun mane dia pegi...caittttt podahhh!

5 comments:

Cikpid said...

muahahahhaha..

takut aa tu ko lari..

blah jek an..xyah ckp ngan die..biar die gelabah biawak..

wkhwee said...

Potong Bangsat tu, dan masak kari !

ogy said...

4 bln dh bleh rase baby gerak..
tp xtau la 'komponen' mane yg ditonjolkan kat ko pepagi bute tu..

ngeri..mcm x-senior aku..
hahahhah..saiko btol

~ini an~ said...

cikpid:doakan aku dpt JKR pid...

wang:tak selera la nk mkn dia

ogy:dia x gerak...dia tonjolkan kepala je kot...hehe
sume senior adalah saiko!

Unknown said...

dah bleh rasa paler baby ke
hhmmm...camne lah perasaan dia kan
mesti seronok