Wednesday, July 15, 2009

selepas kahwin...

aku konpius sgt...sejak aku bertukar status dr cik kepada puan ni kan...aku mcm cepat sgt mengantuk di malam hari (eh bukan ko setiap masa ke ngantuk?) hehe

dulu sebelum kahwin, aku makan malam jgk...tp lepas makan boleh je mata aku bertahan smpai kul 12...tgk tv or buat mende lain...

tp skang dh kahwin...elok je makanan tu turun ke perut (ntah smpai ke tak lg) aku dh lelap...ngantuk yg tahapnye mcm makan ubat batuk 16botol...high tak ingat...kul 10 aku dh out...aku rase aura tido en.hasben aku ni la puncanye (x habis2 nk salahkan org) hehe...

kitaorg kadang2 tetido depan tv smpai dh xde siaran kt tv...kadang2 smpai kul 1,kul 2...dan ada smpai ke pukul 4pg tetido beralaskan karpet je kt depan tv...sungguh menyakitkan badan (haaa tu mesti pikir aku on la tu lepas bgn dari tido haha sungguh xde makne...pindah ke dlm bilik pun haruslah terus bongkang)<---nape aku perlu jelaskan hehe

malam td aku sangat letih...sakit2 badan...bile dh letih mula la aku cakap ngan en.nuril nak tak nak jer,
jwb ape yg penting,
cakap tegaaaasss je,
muka seriuuuussss je,
klau ckp apa2 ngan dia n dia mcm payah sgt nk paham,mulalah aku nk maraaahhhh je...

sian dia...aku selalu mcm ni ngan dia...dia pun letih jugak...nape dia ok jer...xde pun nk marah2...
aku mmg faillah klau nk kawal emosi bile aku dh letih...
tp dia sabarrrrr je...xde pun nk merungut,nk mengungkit jauh sekali(dh mcm ni pun aku leh lg merungut dia kurang bg kasih sayang kt aku<---sila lempang diri sendirilah aizaan)...

tp aku nk dia tahu
yg aku sgt sayang kt dia
yg aku sgt cintakan dia
yg aku tak sanggup hidup tanpa dia
yg aku tak akan jumpe org yg sesabar dia
yg aku tak sanggup(even nk bayangkan) nk replacekan dia ngan sapa2 pun walaupun ngan BRAD PITT<--tak tahan replacementnye hehe
yg aku sgt kasihkan dia...xnak ape2 pun terjadi kt dia,walaupun habuk masuk mata dia pun aku xnak,aku sanggup marah habuk tu(apakah?)

oohhh terjiwang plak aku nih...tp aku nk sgt yg dia tahu semua tu(suruh jela dia baca blog ni,bukan susah)...yg dia segala2nye utk aku...

sekian edisi kejiwangan...

8 comments:

alifah@along said...

sayangnye dia kat hasben dia...ko syg aku camna plak, an??hehehhe...syoknya ada laki...(hahahahha)

sang mentos said...

oooh...session anak wayang...

~ini an~ said...

along:walaupun aku sayang kt nuril..x semestinye aku x sayang kt ko...muahhh

wawa:anak wayang...umah aku xde astro la wawa huhu

ciPuding_7 said...

ape lagi meklong..
hehehe..

Cikpid said...

ape laa ko ni? mende kecik2 pon nk angin??letih jek nk angin..ape2 ntah ko ni..(merujuk kpda diri sndiri..hahaha..apsal mcm sama jek tahap angin ko ngan aku)

~ini an~ said...

cipud_7:ntah jer long...hehe

cikpid:no komen la pid...sbb tu kita dpt laki sgt baik kot hehe utk nuetralkan angin ntah ape2 kita ni

dzuhata said...

aku dah start bad mood dah la ni... baru start keja 3hari dah stress huhuhu~ keja mmg menyetresskan diri la

along: meh join Gen2 club ni... ramai available bachelor skrang nih hehehe~

~ini an~ said...

nk join Gen2 club kena beli Gen2 dulu long...ko kan nk beli vios minggu depan...join vios club la gayanye hehe