Wednesday, July 8, 2009

my baby~

semalam saya pergi ke klinik..utk wat maternity check up...lalala...inila hasilnye...
ini kepala baby saya...ukuran lilitannye 8.3cm,klau nk tahu jejari lilitan tu guna la formula s= pai x j (haaaa...add math yer...bile kita dh ada lilitan,boleh la cari jejari...aku main bantai je)hehe

ini adalah seluruh body my baby...ukuran panjang dia 6.8cm...kaki dia 1.2cm(alahai keciknye)...

time doktor wat ultrasound tu n bile aku nmpk baby tu...aku rase macam nk nangis...sungguh rase teruja dgn kekuasaanNya...ada org dlm perut aku...doktor tunjuk jantung dia...nmpk berdenyut2 jantung tu...ya Allah,besarnye kuasaMu...

aku dh nmpk tangan dia gerak2...doktor pun ckp dia dh bergerak...tp aku belum rase lg sbb dia kecik lg...tunggu dlm 4-5minggu lg rasela...

i'm so excited!!!!!my hubby too...next month check up, dia nk ikut...x puas hati tgk gambar jer...haa tahu pun,smlm xnak ikut...aku pun apa lg,tambah2 cite buat dia rase x sabar tunggu next check up hahaha 'baby jgn ikut perangai ibu tau,ikut perangai ayah'...'jujur lg ikhlas' hehe

8 comments:

alifah@along said...

terharunya an..aku turut gembira...tak lama lagi, aku ada anak buah dah...

ciPuding_7 said...

wauwiiiieeee..

ogy said...

hihi..best kan??
nanti ko dah rase die back kick perut ko lg besttt...
paling best..bile ko cuit2..
die pandai reply balik..ngeheheh

~ini an~ said...

along:along...aku doakan ko akan merasainye juga nti...dgn kadar yg segera hahaha

cipud_7:dh amik petua dari pid lum?

ogy:wahhhh x sabo nyer nk rase sume tu...

Dzurainee said...

kenapa baby dalam pewot aku ni tak gerak2 pun ek?

yang benar,

din

Dzurainee said...

ogy: baby aku over kick sampai tak nyempat aku nk g bilik air kencing huhu~

for others (baca: org single) info org pregnant mmg kuat kencing cuz pundi kencing dah cram dek pewot makin besor huhu~

kalau budin aku taktau la pulak hehe~

ogy said...

dzu : hahaha..ang slalu kencing dlm slua la gitu???huuhuh..

Mrs. Bee said...

huhu..
aku pulak yg touching bca entry ko ni..
doakan aku pun folo ko nnti..
aminn...