Friday, April 10, 2009

tagged by cikpid

aku mcm malas nk jawab tag2 ni...tp dsbbkan kau pid...aku rela buat tau...pengorbanan ni...

Nama-nama timangan anda :
family,jiran2 dan geng2 bas sekolah called me AIYAN
masuk U,aku poyo skit...tukar nama jd AN
tp actually aku teringin sgt org pggl aku ngan nama AYU ke AIN..boleh?mcm kena je ngan aku yg ayu ni hehehe

Anda seorang yang :
bermulut puaka tp hati baik
pandai memberi nasihat walaupun perangai ku mcm seton...
garang...tp kelakor jugakkan?

Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda:
1. my B - dia suamiku...bak kata pid 'sbb syurgaku di bwh tapak kaki nye'...lgpun dia menyayangi aku seadanya aku...xdela suruh aku jd mcm jeniffer lopez ker bru dia sayang...

2. Mak Abah - aku ada kerna kau ada...xde kata2 yg leh nk describe betapa istimewanya mereka...

3.abg n kakak2 ku - diaorg antara penyebab aku jd aku yg sekarang ni...kalau aku anak sulong,mmg hancur adik2 aku hehehehe

4.my bestfren - klau mak abah aku nk cari anak angkat...my bestfren ni la akan jd adik beradik aku...

Lagu kesukaan anda :-
ape2 je lagu yg sedap didengar...yg tak serabutkan otak aku...aku lagu2 ni kurang...kalau ayat2 al-quran tu boleh la(ayat xleh blaaa..)

Makanan kesukaan anda :-
sama ngan pid..ikan patin msk tempoyak..smpai aku ternanti2 saat yg bila la aku akan jemu nk makan menu nih...mak aku dh boring dh masakkan utk aku hehehe

Warna kesukaan anda :-
mmm banyak sgt...tp baju kahwin wane purple bukan dlm list aku laa...ade kena mengena x?

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :-
purse, kunci umah, handphone...

Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa :-
mcm 2 minggu lepas jer...sbb xyah la bgtau..kang ramai plak yg nangis dgr cite aku

Tag 6 rakan anda :
mmm...mcm dh kena tag je sume...buatla sape2 nk buat...isi masa lapangan terbang...

3 comments:

sang mentos said...

ok lah...
starting from now onwards aku nk pangey ko ayu la...

ayu...
ko x cite pon pasal kesedihan tu..

ayu???
rase cam ckp ngan org lain la plak...

Cikpid said...

Ayu..ko msh pakai porch bag ayu??

owh..ayu sungguh..

~ini an~ said...

mcm sesuai kan nama ayu tu ngan aku...klau boring2 leh guna AIN plak hehehe