Tuesday, April 21, 2009

me and my zorro...keh3

di suatu malam nan hening...aku lepak bersama zorro ku...hehe


nk di jadikan cerita, smlm aku dpt masker yg aku order dr cosway(guna brg cosway jer)...ekceli masker tu hanye utk T-zone utk tgglkan white n black head...tp aku ciwi nk pkai 1 muka...ngan muka en.B pun aku sapu...mula2 pkai layannnnn...sejuk jer...

bila time nk tanggal...aku tggl utk en.B dulu...menggelitik kesakitan kau..

aku:laaa sakit skit jer laaa...ayang dh penah pkai mende ni(bukan cosway punye)

en.B:sakit laaa...ok xpe...kita tgk ayg nti....

selesai je yg en.B..aku plak ngan bangganye nk koyakkan masker aku...pergggghhhh skali gam menatang ni kuat gila daaa,rase kulit yg terkoyang...meleleh air mata den...rase nk lempang org je laju2...

moral of de stori...jgn nk memandai nk salahkan applikasi...buruk padahnye...

gambar hiasan

(cantik x bunga cinta yg ku tanam di dalam kereta en.B ku...bunga ni kononnye leh goyang2,daun dia pun...tp nk kena jolok ngan stering lock baru ko gerak ekkk...ade nk kena campak kuar dr kete nti...)

6 comments:

wkhwee said...

Hantu sudah mari ! Uuuuuuuu !

Drp : khwee.blogspot.com

ciPuding_7 said...

noma ade kasik kt aku bunga goyang2 tu dulu. tp dok atas meja aku kt umah je.. kang aku taruk kt kete plak.. cam bes lak..

Cikpid said...

an..lps main pki topeng2 tu lps tu buat ape an??hahahhaha...aku ade brg baik mau email sama ko..hahhaha..ko, frh n noma..hahahha..an n along x leh ag dpt email camni..tp ptg2 sket..pg ni aku nk g site..

~ini an~ said...

wang:aaawwwuuuuuu!!!jg nti hantu mari kuchai lama

cipud:sila la letak...klau bunga ko tu over bergerak2...means ko dh kena tuka suspension hahaha

cikpi:mula2 tanggal topeng dulu...lepas tu mmmmmmm tanggal mende lain plak laa hehe umum2...cepat2 email...x sabo nih...:P

alifah@along said...

an..ko forward email tu kat aku...advance weih....

Cikpid said...

amboih2 along..kalo nk gak sy cc laa 1 copy utk mu along..