Monday, April 20, 2009

sungguh xde modal..

aku nk update blog...tp xde modal...ada sesapa ada modal lebih...leh bg aku pinjam meniaga..ehh ke situ plak...

hari isnin
hari yg paling membosankan utk pegi keje,mmg xde mood gile la nk wat ape2 keje pun klau hari isnin...

hari selasa
masih dlm keadaan malas...tp adala cita2 nk tanam semangat nk buat keje...

hari rabu
semangat nk wat keje baru nk tumbuh...

hari khamis
semangat nk wat keje baru berkobar2...belom buat lg..baru semangat

hari jumaat
dah semangat nk cuti sabtu ahad plak...

agak2 bile la keje2 aku akan siap...klau tiap2 minggu mcm ni jer semangat yg aku ada...??

arini dgn tujuan nk hilangkan bosan..aku nk bergurau senda ngan one of my bestfriend,pid(mmg nama sebenar) berkomplot ngan my bestfriend wawa nama sebenar gak...tp arini tiba2 dia sentot pulak...terus xnak layan aku and wawa...hilang seseorg yg menceriakan suasana...kau tahu tak aku bosan tanpamu di sisi?(uppss...terbersajak la plak)

5 comments:

alifah@along said...

aku ada tips baru utk bagi semangat pegi keja ari isnin...one of my office mate yg bagi idea ni...kita kena pakai baju baru pada ari isnin, baru semangat nak g keja..hahhaha...abis la duit gaji...

Diana Ishak said...

tu petanda-petanda kena jadik bos cepat-cepat sket, boleh suka-suka ko nak gi keje ke tak.

~ini an~ said...

along:mampos long kena pkai bj baru sokmo...mmm tp nti nk try apply lah,ko sponsor..

green apple:klau aku jd bos...co. tu bertahan sebulan je paling lama hehehe

Cikpid said...

hahahha..ape babitkan nama aku nih..mana ade aku sentot smlm..aku cume nk invi ym jek..hahahhah

~ini an~ said...

cikpid:alaaa ko mmg sentot smlm...lepas ni aku nk ckp sopan2 je ngan ko...jujur dan ikhlas...