Thursday, April 30, 2009

honeymoon mood

pagi ini aku sungguh bersemangat utk ke tempat kerja...ntah bendasing ape yg nuril letak dlm badan aku ni(pid tahu kot) hehehe...mungkin sebab aku pkai sandle baru kah?...

aku bersemangat nk siapkan keje2 mcm harini hari terakhir aku jd macai,isok aku dh jd bos(ada ke gitu?mcm lg malas je klau aku jd bos isoknye)...the reason isssss...

isnin ni aku nk pegi HONEYMOOOOOOOONNNNNN!!!!!yeeyyyyyy....aku akan ke SABAH BAAHHHH....tiket percutian hasil dari sumbangan rakan2 di opis..tq very much!!

aku xde perasaan takut nk naik kapal terbang pun mcm green apple hehehe....sebabnye aku tak pernah naik kapal terbang(padahal gile jakun...x penah naik kapal terbang) lalala yelaaa biasenye klau aku gi jepun ke mexico ke aku jalan kaki jer hehehe

ada sesapa leh bg any idea, mana tempat aku harus pergi bile berada di Sabah...aku pegi sana 3 hari 2 malam...dan hanye berada di sekitar bandor kota kinabalu je kot...x sempat de aku nk gi panjat gunung kinabalu..kata honeymoon,xkan nk gi ngutan(ke hutan) kan...

mmm xde bawak duit yg bnyk adalah 1 dari masalahnye huhuhu ada sesape nk bg duit kt aku utk pegi honeymoon x? hehe mintak kt mak ni confirm dapat haha ngan kad2 bank dia kasi(mcm time2 study dulu) lalala macam la dlm bank mak aku ada 4 juta...

excited nk pegi tu mmg membara gile...tp lg excited bile dh blk nti kot...doktor suh tunggu smpai 10.05.09 lalala....mmmm lepas blk honeymoon nti byk mende aku nk beli...meh aku list down kan...

1. meja makan berkerusi 4...skang aku makan kt meja ala2 meja jepun je,en.nuril ckp x best...

2. cermin lekat kt dinding...yg mcm gamba kt bawah ni...nk bg rumah nmpk luas skit...

3. bunga hiasan...bg rumah nmpak manis skit...

4. carpet kecik utk dlm bilik...buat alas tmpt sembahyang...

5. tempat sidai tuala...skang duk sidai kt tingkat(baca:tingkap) jer...dh mcm setinggan pun ada

6. almari make up..yg jenis byk laci,senang aku nk sumbat barang

7. rak kecik n tinggi kt dapur...sbb ada space skit antara peti ais n kabinet dapur...skang ni aku duk susun kotak2 je kt situ...dh mcm stor dh...

8. rak tv...yg ada skang ni asbol jer...

9. rak kasut...nk beli yg byk tingkap(baca:tingkat) tp x besor...yg skang kecik n di penuhi kasut aku jer...kasut en.nuril di mana mahu letak?

HUHHHH!!!!!bnyknyeeeee...mcmla aku gi honeymoon ni pegi gali emas kt sabah(ada ke emas kt sabah...geografi aku mmg xleh blah)

tu belom barang baby lg?BABY!!!!upppsssss....terlepas ckp plak hehe

6 comments:

sang mentos said...

wahhh...seronotnyeeee...
bile aku nk g hanimung gak ni?
bile aku nk beli rak2 mcm ko ni?
x saba nk dok umah seniri di mane aku blh beli brg sesuka ati aku...
skang xleh sbb pikir kalu pindah nant camane....
bile?bile?bile?
mood?everyday xde mood...
abg mood ntah g mane ntah sejak akhir2 ni....

Cikpid said...

hahhahah..mana laa aku tau abg nuril ko ltk ape kat ko mlm tadi..die ltk money water ke??hahahahha..pang!!!
amboih..10hb 5 check ag eh?mnta2 adelaa makhluk Allah dlm porchbag ko tu, so g sabah tu jgn hyperactive sgt..jgn nk smpi 5 round seari..hahahhahaha..bengkuk laki ko kang!!!

~ini an~ said...

wawa:abg mood ko ada tu...tp dia gi jalan2 jap hehe x lame blk la tu

pid:akan aku usahakan utk tidak hiperactive...tp aku dh beli ubat bg kuat ni hahaha

bye~away to sabah

ciPuding_7 said...

wah... penglucahan secara terbuka kt sini..

aku suci lg ni wei..

alifah@along said...

eh..ko tak period lagi an??aku rasa ye dah...honeymoon tu, syoknya...hehehhe..

Unknown said...

aku macam kenal jer gambo tu???
rumah siapakah yang indah lagi bercermin itu???

-mrs. budin-